Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
 |
|
 |
|
 |

20-12-09, 09:45
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή:
Βέροια
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
H άποψη που συσχετίζει την ασφάλεια των επιβατών ενός αυτοκινήτου με μία άκαμπτη μάζα σιδερικών έχει εκλείψει οριστικά. H «ελαστικότητα» των σύγχρονων αυτοκινήτων, παράλληλα με τον εξελιγμένο, πλέον, εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας, είναι ένας συνδυασμός που, κυριολεκτικά, σώζει ζωές.
Και κατι επισημο για τις Δοκιμές πρόσκρουσης (Crash Test)
Mε βάση τις οδηγίες της Eυρωπαϊκής Ένωσης, όλα τα νέα μοντέλα πρέπει να περάσουν από δοκιμές πρόσκρουσης. H απαιτούμενη δοκιμασία περιλαμβάνει πλαγιομετωπική πρόσκρουση που καλύπτει το 40% της επιφάνειας του αυτοκινήτου, με ταχύτητα 56 χλμ./ώρα (35 μίλια/ώρα), καθώς και πλευρική πρόσκρουση με ταχύτητα 48 χλμ./ώρα (30 μίλια/ώρα). Πολλοί κατασκευαστές βέβαια ―θέλοντας να κατοχυρώσουν την ασφάλεια του «προϊόντος» τους― κάνουν κι άλλες δοκιμές πρόσκρουσης, με πιο συνηθισμένες αυτές της ανατροπής και τις οπίσθιες, αλλά και πλαγιομετωπικές που, όμως, καλύπτουν μεγαλύτερο ποσοστό (έως 50%) της μετωπικής
επιφάνειας του αυτοκινήτου.
Απο ενα άρθρο του περιοδικου 4Τ
Και εδω θα διαβασετε τι σημαινει ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ και ΠΑΘΗΤΙΚΗ ασφάλεια
Όλοι οι κατασκευαστές γνωρίζουν ότι σύμφωνα με τα στατιστικά δεδομένα που υπάρχουν, κάθε αυτοκίνητο κατα την διάρκεια της λειτουργίας του, για μία τουλάχιστον φορά, θα βρεθεί σε συνθήκες ατυχήματος ή και θα εμπλακεί σε αυτό. Είτε επειδή το θέλουν, είτε επειδή αναγκάζονται απο ισχύοντες κανονισμούς, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, για να προστατεύσουν τόσο τους οδηγούς και επιβάτες των οχημάτων όσο και τους άλλους χρήστες των οδών, εφαρμόζουν τεχνικές, με τις οποίες αυξάνεται η ασφάλεια που παρέχουν τα οχήματα. Η ασφάλεια αυτή χωρίζεται σε δύο κατηγορίες:
* Ενεργητική Ασφάλεια, που περιλαμβάνει όλες τις τεχνικές που αποσκοπούν στο να εμποδίσουν να συμβεί το ατύχημα.
* Παθητική Ασφάλεια, που περιλαμβάνει όλες τις τεχνικές που συμβάλλουν στο να μειωθούν οι συνέπειες του ατυχήματος.
ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:
* Η Επιτάχυνση
* Το σύστημα πεδήσεως
* Οι ελιγμοί
* Το σύστημα διευθύνσεως
* Οι Υαλοκαθαριστήρες
* Οι διατάξεις εξουδετέρωσεις της δρόσου, της πάχνης και του θαμπώματος
* Οι διατάξεις χαμηλού φωτισμού
* Οι καθρέπτες
* Τα φώτα
* Το κάθισμα του οδηγού
* Η ικανοποιητική Ηχομόνωση του κινητήρα
* Η σωστή θέση των ποδομοχλών
* Οι ασφάλειες των θυρών
ΣΤΗΝ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:
* Η κατασκευή του αμαξώματος
* Η εσωτερική κατασκευή - διαρρύθμιση του χώρου των επιβατών
* Οι ζώνες ασφαλείας
* Αερόσακοι Ασφαλείας
* Υποστηρίγματα Κεφαλής
* Τιμόνι
Sorry για το OFF TOPIC
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
|

20-12-09, 09:48
|
 |
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-09-2006
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 538
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotoskap
H άποψη που συσχετίζει την ασφάλεια των επιβατών ενός αυτοκινήτου με μία άκαμπτη μάζα σιδερικών έχει εκλείψει οριστικά. H «ελαστικότητα» των σύγχρονων αυτοκινήτων, παράλληλα με τον εξελιγμένο, πλέον, εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας, είναι ένας συνδυασμός που, κυριολεκτικά, σώζει ζωές.
|
αν αναφερεσαι σε μενα Σωτο, σαφως και δεν ειναι αυτη η αποψη μου
|

20-12-09, 09:54
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή:
Βέροια
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από johnboy
αν αναφερεσαι σε μενα Σωτο, σαφως και δεν ειναι αυτη η αποψη μου
|
Δεν αναφέρομαι σε κανεναν, μην παρεξηγησετε τα γραφομενα! Τα εβαλα τελειως φιλικα για να ενημερωθουμε!
Απλά επειδή ειχα περάσει καποια σεμηναρια με θεμα την Ασφάλεια Αυτοκινητων, Τρακαρισματα, απεγλωβισμους κλπ και εχω δει και πολλα, στα χρονια που εμπλεκομαι με τον χωρο του αυτοκίνητου, ηθελα να γραψω μερικα πραγματα με αφορμη αυτην την συζητηση, για να τα δουν ολοι οι οσοι οδηγουν και να γνωριζουν!
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
|

20-12-09, 09:59
|
 |
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 1.906
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από wastegate
Την στιγμη που καρφωθηκε ειχε 100 λεμε!Αυτο μπορει να εφερε και κανα 2 τουμπες οταν εμβολιστηκε απο την μπαρα ποτε δεν ξερεις..
|
Την στιγμη που καρφωθηκε μπορει να πηγαινε με 100. Απλα εγω ηθελα να πω οτι μαλλον πηγαινε πολυ ποιο γρηγορα πριν εμβολισει τη μπαρα.
|
 |
|
 |

20-12-09, 10:41
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-11-2006
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Θέλω να πω, πως τα 100χλμ είναι πάρα μα πάρα πολλά για να γλιτώσει κανείς χωρίς γρατσουνιά.
Αν πέσει σε τοίχο, το βάρος που δέχεται ένας άνθρωπος δεν είναι μόνο το δικό του αλλά πολλαπλασιασμένο πολλές φορές. Συνεπώς μη θεωρείτε λίγα ακόμα και τα 30χλμ.
Η ζώνη είναι απολύτως απαραίτητη σε όλες τις περιπτώσεις.
Φανταστείτε να οδηγείτε με 2χλμ (να τσουλάτε δηλαδή) και θέλετε να κάνετε πλάκα στη γκόμενά σας ας πούμε ή στον κολλητό σας που είναι δίπλα σας και δεν φοράει ζώνη, τελειώνοντας το φρένο.
Ξέρετε που θα φτάσει; Το πιθανότερο είναι, αν είναι ο κολλητός σας δίπλα να σας πει "κάτσε ρε μ@λ@κ@" ενώ αν είναι η γκόμενά σας, θα σας ζαλίζει επ αόριστον όταν οδηγείτε μαζί της...
Όλοι ξέρουμε (ή έτσι θέλουμε να λέμε) οτι στην Ελλάδα δεν υπάρχουν σωστοί δρόμοι, κανείς όμως δεν μας έχει μάθει κυκλοφοριακή αγωγή. Η κυκλοφοριακή αγωγή ξεκινάει απ΄το Δημοτικό, με μάθημα εβδομαδιαίο (από ανθρώπους σχετικούς με το αντικείμενο και βιβλία με φωτογραφίες με τα πάντα, ακόμα και με τρακαρίσματα γιατί μόνο τότε συνηδειτοποιούμε τι συμβαίνει σε περίπτωση ατυχήματος), αν και στην Ελλάδα θα έπρεπε να ήταν καθημερινό το μάθημα για μία ώρα τα πρώτα χρόνια για να μπει καλά στο μυαλό μας...
ΟΤΙ αμάξι και να έχεις αν ΔΕΝ ξέρεις που είναι τα όρια τα δικά σου, του δρόμου και του αυτοκινήτου και θέλεις να παραστήσεις τον Σουμάχερ είσαι χαμένος από χέρι. Τα όρια της τροχαίας τα αφήνω τελευταία όπως είδατε. Δυστυχώς την πληρώνουν και άνθρωποι που δεν φταίνε σε αυτές τις περιπτώσεις. Διότι αν τα τηρούμε όλα αυτά εμείς και καρφωθεί η ζάντα του R8 στο παρπρίζ μας που ερχόμαστε από το άλλο ρεύμα με 50χλμ, κάποιος μαλάκας θα φταίει που πήγαινε με 200.
Και μου λέτε εσείς μετά για μπαριέρες και μυνήσεις και βλακείες. Ενδιαφέρθηκε κανείς για τις μπαριέρες πριν γίνει οποιδήποτε ατύχημα;
Τι να το κάνω αφού γίνει το ατύχημα;
Το όριο στην παραλιακή είναι 70χλμ. Δεν υπάρχει σοβαρή περίπτωση να πάθεις τίποτα εκτός αν είσαι άσχετος. Όταν πας με 150-200 τι περιμένεις;
Τα λάθη πληρώνονται και δυστηχώς οι πληγές δεν επουλώνονται.
Συνεπώς εγκράτεια και προσοχή.
ΥΓ. Το είδα κι αυτό.
Ερχόμενος από Συγγρού στην άνοδο και 15-20 μέτρα πριν το φανάρι του fix, άνθρωπος να διασχίζει το οδόστρομα, να καβαλάει τη μπαριέρα και να ξαναπερνάει απέναντι. Έλα ντε. Στη μέση θα έμενε; Τίποτα, τίποτα δε μας σταματά!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 21-12-09 στις 00:40.
Αιτία: δε βριζουμε...
|
 |
|
 |

20-12-09, 19:13
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 04-04-2005
Περιοχή:
Κόρινθος
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από stm2001gr
παιδιά η μπάρα ήταν τοποθετημένη ανάποδα κι έγινε αυτό. Οι μπάρες πρέπει να τοποθετούνται με τον εξής τρόπο. Η αρχή της μπάρας πρέπει να είναι καλυμμένη από το τέλος της προηγούμενης ώστε να μην μπορείς να σκαλώσεις όταν την ακουμπήσεις. Αν η αρχή της μπάρας βιδωθεί από την πλευρά του οδοστρώματος και από πίσω της βρίσκεται το τελείωμα της άλλης μόλις χτυπήσεις στις μπάρες καρφώνονται μέσα στο αμάξι και συμβαίνει αυτό που βλέπετε. Λειτουργεί σαν τα λέπια. Φυσικά το τέλος και η αρχή του χαλύβδινου στηθαίου (έτσι λέγεται) πρέπει να είναι θαμμένο. Εμπειρικά σας λέω ότι πάντα η αρχή και το τέλος χαμηλώνουν στο οδόστρωμα και κανένας επιβλέπων δεν θα το παραλάμβανε όρθιο. Εδώ σηκώνει εισαγγελέα λοιπόν και φυλάκιση επιβλέπων μηχανικού, και κατασκευαστή. ας είναι καλά το παλικάρι που οδηγούσε και να προσέχετε παιδιά οι δρόμοι κρύβουν πολλές παγίδες τέτοιου είδους. Εγώ εύχομαι να μην είχε καθόλου μπάρες. Το παιδί θα την έβγαζε σίγουρα καθαρή.
|
Με αυτο το ποστ ( http://forum.scooterclubhellas.gr/vi...asc&sta rt=20) περιγραφεται το ατυχημα (αν υποθεσουμε οτι ειναι αξιοπιστη η μαρτυρια):
το ατυχημα εγινε την Κυριακη στις 4:15 το πρωι στην παραλιακη μετα την αλιμου (προς γλυφαδα) στη πρωτη δεξια στροφη. εγω ερχομουν απο την αλλη (προς πειραια) και ξαφνικα βλεπω απο μακρια σπιθες κ τη μπαριερα στην κυριολεξια να ξεφλουδιζεται προς το δικο μου ρευμα (εφτασε σχεδον μεχρι τη δεξια λωριδα!). η μια ροδα του R8 εξφεντονιστικε κοντα στη ΒP που βρισκεται εκει. το R8 ηταν πανω στο διαζομα με το πισω μερος (δλδ αντιθετα απ'οτι πηγαινε κανονικα). Πραγματικα η μπαριερα ειχε περασει μεσα απο το αυτοκινητο! Η συνοδηγος που φορουσε ζωνη δεν επαθε απολυτως τιποτα, βγηκε περπατωντας. το παιδι (23ων χρονων) δεν φορουσε. Αποσο εχω μαθει μεσω ατομων που τον ξερουν, του κοπηκαν τα ποδια, κ χτυπηθηκαν εσωτερικα οργανα με αποτελεσμα να βρισκεται σε κρισημη κατασταση.
Το αυτοκινητο, λοιπον, βγηκε στο αντιθετο ρευμα και οπως ειναι λογικο βρηκε τις μπαριερες αναποδα. Μην καταλογιζουμε ευθυνες χωρις να εχουμε καποια εικονα για το πως εγινε το ατυχημα.
Ειναι γεγονος οτι οι μπαριερες πρεπει να αλλαχθουν με κατι αλλο (αν και σωζουν ζωες) γιατι εχουν αφησει πολλους αναπηρους, οπως πχ εναν γνωστος μου, ετρεχε σε βρεγμενη εθνικη, εχασε τον ελεγχο του αυτοκινητου, περασε τις μεσαιες μπαριερες, βγηκε στο αντιθετο ρευμα και καρφωσε στις μπαριερες του αντιθετου ρευματος, οπου και του κοπηκαν και τα 2 ποδια απο το γονατο και κατω.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giorgisrog
δυστυχως πανομοιοτυπο ατυχυμα ειχε πριν δυο χρονια φιλος μου....η μπαρα περασε ακριβως με τον ιδιο τροπο απο το αμαξι. τη γλυτωσε απο του χαρου τα δοντια με ακατασχετες αιμοραγιες και ακομα κανει επεμβασεις στο εξωτερικο. ολοκληρο παληκαρι και τωρα προσπαθει να ορθοποδησει. αλλα δυστυχως εκεινο το βραδυ ειχε πιει και κοιμηθηκε στο τιμονι. εσκασε ακριβως εκει που αρχιζε η μπαρα....αισχος απο τη πολιτεια να υπαρχουν τετοιες παγιδες θανατου!!και θελουν και αυξημενα τελη κυκλοφοριας!!! ηθελα και να ηξερα τι τα κανουν τοσα λεφτα καθε χρονο!! αφου τους μεγαλυτερους δρομους τους αναλαμβανουν ιδιωτικες εταιριες και τους πληρωνουμε διοδια και τους μικροτερους (βλεπε κρητη) τους αφηνουν στο ελαιος καθε αχρηστου εργολαβου που κανει οτι γουσταρει!!!που πανε τα μ@μημεν@ λεφτα μας????
|
Αντι να εκνευριστεις με το φιλο σου, που ΗΠΙΕ και ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ στο τιμονι, εκνευρίζεσαι με την πολιτεια!!!! Δεν λες που δεν σκοτωσε κανα ανθρωπο!!!
|
 |
|
 |

21-12-09, 19:18
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το είδα και πραγματικά ανατρύχιασα! κρίμα για τον άνθρωπο. Αλλά δεν έχουμε δρόμους για να τρέχουμε, ακόμα και οι Εθνικές μας είναι για κλάματα Οποιος έχει πάει εξωτερικό όπως Γερμανία και ακόμα και Κύπρο θα δει τι πάει να πει δρόμος. Οι κακοτεχνίες είναι άπειρες με ανάποδες κλίσεις στις στροφές, μπάρες τοποθετημένες ανάποδα, κολόνες στα χειρότερα σημεία κτλ κτλ. Αν δλδ υπερβούμε την ανοχή της κακοτεχνίας είμαστε χαμένοι από χέρι. Δεν μας σώζει ούτε στήσιμο, ούτε ανάρτηση, ούτε 4πιστονα φρένα, ΤΙΠΟΤΑ! το θέμα είναι απλό ή όλα πρέπει νανε τέλεια σε μια τέλεια χώρα και εδώ δεν ισχύει γιατί είμαστε ΤΟ ΜΠΟΥ............ ή αλλιώς απλά δεν τρέχουμε. Ποιος είδε το ατύχημα στο κιάτο με Ferari που έφυγε από τον δρόμο στο αντίθετο ρεύμα με βροχή και τράκαρε άλλο αμάξι? αυτός σκοτώθηκε, η γυναίκα γλίτωσε στο άλλο από θαύμα, και λένε είχε πολύ πάνω από 200+ μιλάμε δεν έμεινε τπτ από την Ferrari! ένας αλλος με ραλλυ δεν αγόρασε οικόπεδο με ελιες? γιατί ελεγε το αμάξι μου στρίβει με 140!!! αλλά υπολόγισε την ανάποδη κλίση της στροφής? υπολόγισε ότι ένας βλάκας έριξε από φορτηγό χαλίκια στον δρόμο? ΟΧΙ! εμ αυτά είναι που μετράνε εδώ! όχι το αμάξι! δεν σημαίνει ότι επειδή έχουμε ένα καλο αμάξι, στιβαρό, με καλό στήσιμο είναι όλα μέλι γάλα! μετράνε πολλοί παράγοντες που απ' οτι φαίνεται δεν τους παίρνουμε σοβαρά υπόψην ποτέ! κρίμα.....
|

22-12-09, 02:37
|
 |
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 11-11-2008
Περιοχή:
Ηράκλειο Κρήτης
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 390
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TOLIS EE80
Αντι να εκνευριστεις με το φιλο σου, που ΗΠΙΕ και ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ στο τιμονι, εκνευρίζεσαι με την πολιτεια!!!! Δεν λες που δεν σκοτωσε κανα ανθρωπο!!!
|
φιλε μου σωστη η παρατηρηση σου,ομως δεν εγραψα πουθενα οτι δινω δικιο στο φιλο μου. και πιστεψε με αυτος το εχει πληρωσει το λαθος του ακριβοτερα απο το καθενα. παιρνει ηδη αναπηρικη συνταξη με 50% αναπηρια. και εκρεμει το δικαστηριο του. δεν ειπα οτι εχει δικιο λοιπον, αλλα οι μπαρες βρισκονται εκει που βρισκονται, για να προφυλαξουν το οχημα απο μια εξοδο του απο το δρομο.αρα λοιπον γιαυτο κατηγορω τη πολιτεια. οποια παρατηρηση σας σεβαστη και καλοδεχουμενη.
γιωργος.
__________________
...corollaclub ΚΡΗΤΗ...
|
 |
|
 |

22-12-09, 15:49
|
 |
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 27-08-2009
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 263
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
για μένα αν όντως οι μπάρες ήταν λάθος βαλμένες τότε οι ευθύνες μοιράζονται στα ίσα!
με το "αν έτσι ή αλλιώς" δεν βγαίνει άκρη...π.χ. μερικά που μπορώ να σκεφτώ...
αν οι μπαρες ήταν θαμένες κανονικά, το όχημα θα πρόσκρουε απλώς πάνω τους και θα είχαμε μόνο υλικές ζημιές και τίποτα άλλο...ο νεαρός βέβαια θα πλήρωνε για το μεθύσι του (αν ήπιε).
στην ίδια περίπτωση πάλι όμως πάλι θα μπορούσε εξαιτίας της πρόσκρουσης να χτυπήσει κάποιο άλλο όχημα και να είχαμε κ νεκρούς!
και ένα τελευταιο, στην αρχική περίπτωση θα μπορούσε κάλλιστα να μην είχε πιει ο οδηγός και να μην πήγαινε με 200+, θα μπορούσε να είχε πέσει πάνω στην μπάρα εξαιτίας κάποιας μανούβρας αποφυγής που έκανε ή από κάποιο σκασμένο λάστιχο...τότε η κακή τοποθέτηση της μπάρας θα ήταν η μοναδική υπεύθηνη για τον τραυματισμό του!
πολλά είναι τα "αν"
...αλλά δυστυχώς 2 οι τραυματισμένοι, τόσο ψυχικά όσο και σωματικά!
__________________
..::[David]::..
|

25-12-09, 22:24
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από wastegate
Το θεμα δεν ειναι η ταχυτητα και με 200 να πηγαινε αν ηταν σωστα η μπαρα δεν θα γινοταν κατι τετοιο..
Την στιγμη που τρακαρε ειχε 100κμ
|
Ρε παιδιά, μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Όχι ότι δεν είναι γεμάτοι κακοτεχνίες οι δρόμοι μας, αλλά άμα χαθεί ο έλεγχος του αυτοκινήτου σε ψηλή ταχύτητα άντε να βρεις τι θα γίνει!
Δεν έχετε δεί αυτοκίνητα γυρισμένα και "καρφωμένα" ανάποδα στο ρεύμα, που να λες μα πως πήγε έτσι αυτό ?
Να διευκρινήσω ότι το σχόλιο αναφαίρεται στο σενάριο της "κακής μπάρας", όχι στον wastegate που έχει γραψει κι άλλα παρακάτω.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΦΤΑΙΜΕ στα ατυχήματα. Χωρίς τη δική μας μ@kakia δεν γίνεται τίποτα καταστροφικό !
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη CTS03 : 25-12-09 στις 22:42.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,28078389 seconds (84,45% PHP - 15,55% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:02. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|