Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
Καταλύτης αν εννοείς τον μαμά, θα πρέπει να βάλεις άλλον! εγώ μιλούσα για τον μαμά του starlet GT moter! βάζω και εγώ τις δικές μου φωτος. Υπόψην ότι έχω ενώσει ένα κομμάτι από την εξάτμιση που είχε το σταρλετ μαζί με τον καταλύτη, γιατί εκείνη την περίοδο κοιτούσα να γλιτώσω χρήματα, γιαυτό μη με κραξει κανείς ε?
Η κατασκευή είναι από δικό μου εξατμισά και κοιτούσα να χρησιμοποιήσω ότι μπορούσα από το σταρλετ, όπως κομάτι της εξάτμισης, καζανάκι και καταλύτη και κυρίως όσον το δυνατόν χαμηλό κόστος. Αν βάλουμε ανοξείδωτη είναι το καλύτερο αλλά πάει πολλά. Το μαμά intercooler μπροστά το έβαλα μόνος μου και είμαι πολύ ευχαριστημένος εφόσον έχω μαμα πίεση και με μαμά τουρμπίνα. Αλλιώς όπως είπε και ο navy πάμε σε μεγαλύτερο aftermarket.
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
Ξέχασα να πω στις φωτος το αμάξι ήταν χαμηλωμένο 3.5cm σε μερικά σημεία έβρισκα αλλά χτύπαγε πρώτα το ιντερκουλερ αυτό το σημείο που εξέχει από κάτω και μετά η σωλήνα της εξάτμισης κάτω από το κάρτερ. Τωρα με μαμά σε ύψος ελατηρια δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα να βρεί κάτι κατω.
Μηνύματα: 91
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 201
πολυ χαμιλα ειναι η εξατμιση μπροστα.εγω το μαμα το intercooler θα το βαλω καπου δεξια η καπου αριστερα μπροστα.θα βαλω και αλλη σκαστρα.χαμηλωμα δεν ξερω αν θα του κανω.εσεις ρε παιδια απο που ειστε?
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
Εκεί που είναι χαμηλά η εξάτμιση είναι επειδή έχει το κάρτερ από πάνω, μου πε ο εξατμισας και το είδα και εγώ δεν μπορεί να πάει αλλιώς. γιαυτό σου είπα ότι κάποιος είχε βάλει αλλο κάρτερ ποιό κοντό και κόλλησε σωληνάκι για την τουρμπίνα. Αλλά εμένα ΔΕΝ με ενοχλεί. Αθήνα είμαστε.
Μηνύματα: 91
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 201
τελικα οντως δεν ταιραζει ο καταλυτης.τωρα θα κανω ενα downpipe και μπορει να βαλω καταλυτη.ρε σι φιλε με τα ιμιαξονια θα εχω προβλιμα.τα εχω παρει απο σταρλετ??
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
Ημιαξόνια ΔΕΝ κάνουν από σταρλετ!!!! είναι και ποιό φαρδυ αμάξι η corolla, έχει μακρύτερα ημιαξόνια, απλά βάζεις τα μαμίσια της corolla μια χαρά κάνουν! όπως και το σασμαν αλλωστε απλά έχει ποιό κοντές σχέσεις, εγώ στον 4E-FTE έχω σασμαν από Starlet GT και τα μαμά ημιαξόνια της corolla EE111.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 21-12-09 στις 18:30.
Μηνύματα: 2
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
εγκλυμα
καλησπερα καλο για λιγα χρηματα αλλα πασχει απο down pipe λογω αποτομης γωνιας μετα την τουρμινα.επισης βαλε καρτερ kai απο corolla 1300 97 εχει αυλακι για να περναει ανετα και ομορφα ο σωληνας.και γω το ιδιο μοτερ εχω με φ72 σωληνα.φιλικα καλα τουρμπισματα.
__________________
ΜΑΓΚΕΣ ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΓΑΛΙΑ.
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
Για το downpipe δυστυχώς δεν έχουμε επιλογή λόγω γέφυρας που εμποδίζει, όντως κόβει αυτό το απότομο κόψιμο, στο σταρλετ μου είχε μεγάλο άνοιγμα-γωνία και έδινε καλύτερα. Σωλήνα εξάτμισης Φ72 είναι μεγάλη είναι σχεδόν 2,5 ίντσες!!! (75mm) είναι η 2 1/2" ίντσες. 2 ίντσες είναι 60mm και 48mm είναι 1 1/2" ίντσα. Αν έχει μαμα τουρμπίνα η καλύτερη επιλογή είναι 55-60mm max. Αλλιώς μάλλον χάνει παρά να κερδίζει (αυτό το λένε μηχανικοί). Για το καρτερ που λες από ποιο μοτερ? corolla 97 είναι και η δικιά μου, εννοείς από το 4E-FE δλδ? μετά όμως πρέπει να συγκοληθεί σωληνάκι στην σωστή θέση για τις επιστροφές λαδιού από τον άξονα της τουρμπίνας μας στο κάρτερ! κάτι που σε κάρτερ από μαμά μοτερ δεν υπάρχει εφόσον δεν έχει τουρμπίνα. Αν το κάνει αυτό μπορεί να το βάλει για να κερδίσει σε ύψος από την εξάτμιση (για να μην βρίσκει).