Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 13
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Σωληνάκια + Τακάκια
Ως πρώτο μου post μετά από πολλή ανάγνωση (ευχασριστώ πολύ) να ενημερώσω ότι είμαι ιδιοκτήτης μιας E12 f/l 1.6 5d του 2006 με 35.000χλμ. Το αυτοκίνητο από την αρχή δεν με ενθουσίαζε με τα φρένα του και τώρα που "φαγώθηκαν" τα τακάκια αποφάσισα την αναβάθμιση των φρένων και κατέληξα:
Αντικατάσταση των σωληνακίων με μεταλλικά. Αντικατάσταση των υγρών με EBC. Αντικατάσταση των εμπρός τακακίων με EBC κόκκινα και των πίσω με EBC πράσινα. Παρόμοιες αλλαγές είχα κάνει και στο άλλο μου αυτοκίνητο και είχα μείνει ευχαριστημένος.
Θετικά αποτελέσματα: Τεράστια διαφορά σε αίσθηση. Το πετάλι έσφιξε και δίνει πολύ μεγάλη σγουριά. Αυξήθηκε η ακρίβεια του φρεναρίσματος. Αυξήθηκε η δύναμη του φρεναρίσματος. Αθόρυβο πολιτισμένο φρενάρισμα (όπως και πριν). Υψηλότερη αντοχή στα δυνατά φρεναρίσματα.
Αρνητικά αποτελέμστα: Το ABS δουλεύει πολύ συχνότερα. Νομίζω ότι τα 195άρια λάστιχα (ολοκαίνουργια) δεν είναι σε θέση να βγάλουν στους ελληνικούς δρόμους τόσο φρενάρισμα. Εντονότερη και πιο απότομη βύθιση του αυτοκινήτου στην αρχή του φρεναρίσματος.