Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 05-04-09, 22:56
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
αυτά ήταν από starlet ep82 GT, λίγο διαφορετικά είναι από το απλό και κάπως αλλιώτικα στην corolla όπως είδαμε πριν, πάνω κάτω τα ίδια είναι απλά τα έχουν τοποθετημένα διαφορετικά. Εγώ πως μπορώ να μετρήσω ή να καταλάβω αν περνάω μέσα από τον A/C amplifier? δλδ ποιά είναι η σειρά των καλωδίων? πάνε όλα σε αυτόν και μετά πάνε στον κομπρέσορα μπροστά? αν μπορείς εξήγησέ μου περισσότερο το σχήμα που τα δείχνει όλα. ΠΧ τι είναι το blower switch και το blower motor ? το VSV ? και τα άλλα 3 σχήματα μετά από τον a/c amplifier είναι ο κομπρέσορας ? Με λίγα λόγια η μεγάλη φύσα που έχει ο κομπρέσορας που αν δεν κάνω λάθος έχει 5 καλώδια, από που έρχονται αυτά? όλα από τον amplifier είναι ?
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 05-04-09, 22:59
Το avatar του χρήστη TOYOROSPY
TOYOROSPY Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 11-03-2009
Μοντέλο: Celica AT180
Περιοχή: Λαρισα
Μηνύματα: 77
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 207
TOYOROSPY είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
αυτά ήταν από starlet ep82 GT, λίγο διαφορετικά είναι από το απλό και κάπως αλλιώτικα στην corolla όπως είδαμε πριν, πάνω κάτω τα ίδια είναι απλά τα έχουν τοποθετημένα διαφορετικά. Εγώ πως μπορώ να μετρήσω ή να καταλάβω αν περνάω μέσα από τον A/C amplifier? δλδ ποιά είναι η σειρά των καλωδίων? πάνε όλα σε αυτόν και μετά πάνε στον κομπρέσορα μπροστά? αν μπορείς εξήγησέ μου περισσότερο το σχήμα που τα δείχνει όλα. ΠΧ τι είναι το blower switch και το blower motor ? το VSV ? και τα άλλα 3 σχήματα μετά από τον a/c amplifier είναι ο κομπρέσορας ?


Ζητας πολα.Αν δεν μπορεσω σημερα,αυριο.ΟΚ ?
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 05-04-09, 23:07
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
οκ κανένα πρόβλημα, ευχαριστώ για όλα! θα τα εκτυπώσω και εγώ να τα μελετήσω μήπως και βγάλω καμιά άκρη.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 30-04-09, 17:22
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Τα κοιτάω και τα ξανακοιτάω τα σχέδια και ότι άλλο έχω μαζέψει αλλά δεν βγάζω άκρη! δεν υπάρχει κανείς να έχει σε corolla μοτερ 4Ε-FTE μαζί και με a/c να βγάλουμε καμιά άκρη? δεν με πειράζει το πρόβλημα με τον διακόπτη τόσο, όσο το ότι δεν ανεβάζει ρελαντί, αντίθετα το κατεβάζει στις 700-800 rpm με αποτέλεσμα το αμάξι να θέλει περισσότερο γκάζι σε εκκινήσεις, ειδικά σε ανηφόρες και μερικές φορές πχ σε παρκάρισμα μου σβήνει.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 01-05-09, 08:56
Το avatar του χρήστη TOYOROSPY
TOYOROSPY Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 11-03-2009
Μοντέλο: Celica AT180
Περιοχή: Λαρισα
Μηνύματα: 77
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 207
TOYOROSPY είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ριξε μια ματια....Σου εχω σημειωμενο ποιο καλοδιο στον ecu πρεπει να δωσεις 12V.


Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 01-05-09, 14:26
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
εγώ έχω εγκέφαλο με 2 φύσες αλλά ξέρω ποιό είναι αυτό που είπες, αυτό ειναι για το glanza. Δηλαδή με αυτό θα ανεβάζει ρελαντί???? αυτό θέλω να κάνω, αν είναι αυτό μου βρήκες την λύση τότε. Πρέπει να πάω εξοχικό να τα κάνω αυτά βέβαια γιατί εδώ που μένω δεν έχουμε χώρο να τα πολεμάμε στον δρόμο. Επίσης όλα αυτά τα καλώδια στην πλεξούδα καταλήγουν από την άλλη πλευρά στην φύσα του κομπρέσορα να υποθέσω? πως μπορώ να βρω την άλλη άκρη που είναι να μην κόβω καλώδιο επάνω στην φύσα? βρήκα αυτό http://www.automotivehelper.com/topic391196.htm και σε ένα σημείο που είχε ένας αυτό το πρόβλημα λέει την λύση αλλά δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς είναι αυτά που λέει : Woooooooow! Got it!

Yes, I think I mistake the IAC with the Idle-Up VSV. I took the 2 hoses off from the VSV and ASV. I can hear hissing from the ASV and feel the sucktion from one port. I connect the hose from that port directly to the other port and Voila! The engine revs up! I also measured the voltage of the wire connector, when the AC is on, one of the wire did have 12V.

So, now, as you guys pointed out, yes, I had pin pointed the problem to be the Idle-Up VSV. I will see if I can find one on the internet or from the local junk yard.

Thank you guys!!!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 01-05-09 στις 14:39.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 02-05-09, 09:13
Το avatar του χρήστη TOYOROSPY
TOYOROSPY Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 11-03-2009
Μοντέλο: Celica AT180
Περιοχή: Λαρισα
Μηνύματα: 77
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 207
TOYOROSPY είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Προβλημα με P/S GiannisHerbalife ΦΟΡΟΥΜ 6 29-11-15 03:38
προβλημα 2zz-ge???? nikos_adamo TOYOTA COROLLA T-SPORT 30 27-08-10 22:24
προβλημα με ABS gi@nn@kis CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 27 09-07-08 12:12
Προβλημα Elefsinaaaara_CorollaPowe SUPPORT 4 11-10-05 17:59
Προβλημα ? diafanh-psyxh ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 9 17-06-04 01:01



Page generated in 0,27261209 seconds (82,15% PHP - 17,85% MySQL) with 37 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:49.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)