Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 30-03-09, 13:11
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
ολα ειναι θεμα του τι ζητας...εγω φορεσα μια εξατμιση απο καταλυτη και πισω και εδωσα 300 ευρω...
Σιγουρα κανει αρκετο θορυβο,εμενα μου αρεσει πολυ αυτο,απλα θα βαλω μια ταπα οταν θα παω για κτεο,να κοψω καπως το θορυβο(στα ιδιωτικα τα περνανε ακομα κι αν κανουν θορυβο οι εξατμισεις,αλλα δεν θα το ρισκαρω...)
Απο κει και περα εγω με αυτα τα 300 ευρο κερδισα 2 καροτσια (κατι που δεν περιμενα και ειμαι πολυ ευχαριστημενος) και περισσοτερη ελαστικοτητα.
Το αμαξι αν εξαιρεσεις το θορυβο ,ειναι πιο φιλικο ,εχει νευρο χαμηλα,και η καταναλωση (αν δεν τραβας γκαζιες για να ακους την εξατμιση...) εχει ανεβει ανεπαισθητα...υπο προυποθεσεις ,ισως να εχει πεσει ελαφρα..οποτε μονο με αυτα μια χαρα βελτιωθηκε και με εναν ελευθερο καταλυτη (αλλα 300 ευρο δλδ),θα ξυπνησει κι αλλο....δεν ξερω τι αλλο εχει το αμαξι του παιδιου απανω ,παντως εγω δεν θα θελα να κανω το αμαξι μου "μαιμου" και να μπλεξω σε πατεντο-ιστοριες(το χω κανει παλια το λαθος..)...γιατι το μοτερ θα θελει ρεκτιφιε ισως και νεα τουρμπινα ,θες δισκο πλατω καινουργιο-ενισχυμενο σε σχεση με του κορολλα, θες αναρτησεις καλυτερες απο μαμα η παρεμφερεις ( εγω τις "μαμα" εχω) ζαντολαστιχα μεγαλυτερα-φαρδυτερα(εγω τουλαχιστον εχω 14αρια) ,αλλη εξατμιση,αναβαθμιση στα φρενα....κλπ κλπ μετα πρεπει να πας να δηλωσεις την μετατροπη ,να παρεις χαρτι απο μηχανολογο ,ιστοριες για αγριους εκτος αν σκοπευεις καθε τεταρτη να κανεις κοντρες στο ολυμπιακο χωριο,κ να του πινεις το αιμα ολα οκ...αν το κανεις ομως απλα για να λες οτι εχεις τουρμπο..και να ακους το τσαφ-τσουφ...αντι να πετας 5χιλιαρα σε ενα παλιο αμαξι,κρατησε τα και παρε ενα καινουργιο τουρμπακι,εργοστασιακο με εγγυησεις ,να το ευχαριστηθεις αφοβα...θα γλυτωσεις ολη την ταλαιπορια..


αποψη μου ετσι...δεν σημαινει οτι ειναι και η σωστη....

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιατί 3500???? δεν πάει τόσο πολλα!!!! κάπου 800-900 max κάνει ο 4Ε-FTE μαζί με το σασμαν για αγορά όλα κομπλέ, για τοποθέτηση μαζι με τα ηλεκτρικά πάει κανά 600-700 ευρώ το πολυ πιστεύω. Εμένα 1000 πήγε μαζί με πίσω φρένα από levin AE101 και μπάρα θόλων μπροστά 3 σημείων και κάτι ψηλά. Οπότε σκετη τοποθέτηση+ηλεκτρικά κανά 600-700 πάει. Για εξάτμιση πας για απλή (όχι ανοξείδωτη) κανά 350-500 ευρώ ανάλογα τι βάζεις. Δήλωμα δεν θέλει. Τώρα αν θες εσύ να βάλεις και άλλα φρένα και άλλο στήσιμο αυτά είναι extra. Πάντως για 3500 δεν πας! εκτός αν εννοούσε το παιδί μαζί στήσιμο και φρένα κτλ. Το intercooler θέλει και δουλειά να παει μπροστά (δεν περιλαμβάνετε στην παραπάνω τιμή) εγώ το έκανα μόνος μου.
δηλωμα θελει γιατι αλλα τα νουμερα του 1300 της κορολλα κι αλλα αυτα του μοτερ τουρμπο του σταρλετ...αν δεν δηλωθει η μετατροπη κ δεν περασει απο κτεο να παρει πιστοποιηση οτι το αμαξι πληρει τα στανταρ ασφαλειας,θεωρειται παρανομη μετατροπη κι ας ειναι τα ιδια κυβικα,γιατι δεν βγηκε ποτε εκδοση της ε11 κορολλα με το 1300 τουρμπο μοτερ ,απο το εργοστασιο...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 30-03-09 στις 13:25. Αιτία: Συγχώνευση posts...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Πρόβλημα με πολλαπλή εισαγωγής... kostas_90210 TOYOTA COROLLA E 12 41 17-09-10 15:15
Αναθυμιάσεις εισαγωγής g6 1.6 TOYOTA COROLLA 111(G6) 4 02-06-10 11:38
Αισθητήρας εισαγωγής αέρα Winmmister SUPPORT 5 11-06-08 18:54
Φίλτρο εισαγωγής αέρα για Ε15 1.6cc tigraki TOYOTA COROLLA E15 12 07-03-08 19:50
πολλαπλή εισαγωγής 2 be or not 2 be? Azriel SUPPORT 1 10-03-06 22:03



Page generated in 0,18262601 seconds (76,59% PHP - 23,41% MySQL) with 24 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:38.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)