Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 10-09-08, 19:30
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Wink

Με συγχωρείτε που θα φανώ -ίσως- λίγο απόλυτος, κάθετος και απότομος, αλλά έχω την εντύπωση πως αυτή η συζήτηση με το στράβωμα του απέναντι θόλου όταν το αυτοκίνητο διαθέτει μπάρα θόλων σε περίπτωση τρακαρίσματος, μοιάζει με την αιώνια και ατέρμονη συζήτηση περί δεικτών ταχύτητας και ζεστάματος των ελαστικών: καμία σχέση το ένα με το άλλο.
Τι θέλω να πω;
Ποια ταχύτητα πρόσκρουσης είναι αυτή που σας προβληματίζει για την ακεραιότητα του απέναντι θόλου σας; Τα 30, τα 20 ή τα 10km/h; Διότι όποια από τις ταχύτητες αυτές και αν είναι αυτή της πρόσκρουσης, και οι δύο θόλοι θα στραβώσουν. Δεν μιλάμε για μεγαλύτερες ταχύτητες, αφού τότε θα πρέπει να αναμένουμε μέχρι και στράβωμα ουρανού -ανάλογα με τη φορά της πρόσκρουσης πάντα, έτσι; Μην ξεχνάτε πως οι θόλοι είναι δεμένοι και στα ράμφη με τη μετώπη του αυτοκινήτου, αλλά και πίσω με τη μετώπη της καμπίνας. Για να μην συνυπολογίσουμε και τον κινητήρα που μία βάση του είναι κοντά στον ένα θόλο και θα μεταφέρει τη στρέβλωση... Οπότε, έτσι και αλλιώς, θα στραβώσουν. Τώρα, αν στραβώσουν λίγο περισσότερο απ' ότι χωρίς τη μπάρα, big deal! Η ζημιά θα έχει ήδη γίνει.
Ας έχουμε, όμως, κατά νου και μία άλλη παράμετρο, πέρα από τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς: αυτή της αύξησης της παθητικής ασφάλειας. Θεωρώ πως είναι προφανής ο τρόπος με τον οποίο επιτυγχάνεται αυτό και δεν χρειάζεται να το αναλύσω. Και προσωπικά, προτιμώ στην κακιά ώρα να σωθώ και να στραβώσει το αυτοκίνητο εκεί που (και όσο) δεν το θέλω, παρά να μη στραβώσει εκεί και να κλαίω (π.χ.) τα πόδια μου.
Αυτοί είναι και οι λόγοι για τους οποίους οποιοδήποτε αυτοκίνητο είναι στην κατοχή μου τα τελευταία χρόνια φοράει μπάρες θόλων εμπρός και πίσω.
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 11-09-08, 11:15
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
πολύ σωστός! αλλά όπως είπα και παραπάνω οι εργοστασιακές θολόμπαρες τουλάχιστον (δεν ξέρω για τις άλλες) είναι φτιαγμένες με τέτοιο τρόπο ώστε να σπάνε - κόβονται τα κολλήματα στις ενώσεις εκεί που πιάνουν στους θόλους, οπότε δεν παίζει να πάρουν και οι 2 θόλοι. Και ένας θόλος όμως να πάρει που θα πάρει για να σπάσει η μπάρα, αλλιώς ούτε αυτή θα σπάσει ούτε και ο θόλος θα πάρει κάτι, το αμάξι κανονικά είναι άχρηστο, φυσικά δεν χρειάζεται να πω ότι όλοι τα φτιάχνουν. Και εμένα η εργοστασιακή του G6 είναι.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 25-09-08, 17:49
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Τελικά μετά από πολλές δοκιμές το κόλπο που έκανα αντέχει μια χαρά! δεν υπάρχει ούτε το παραμικρό τρίξιμο! αύριο θα αλλαχτούν το top mount που μου είχε σπάσει ένα σπείρωμα, με άλλο της Ιαπωνικής που έκανε 27.50 ευρώ και θα μπούνε στα 2 μπροστινά αμορτισερ επί την ευκαιρία και νέα bump stops Ιαπωνικής είχαν 28 ευρώ. Παραθέτω φωτος αν ενδιαφέρεται κανείς.

Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Μπάρα θόλων G.corollas Zήτηση - Διάφορα 2 13-04-18 18:46
Η μπύρα περιέχει γυναικείες ορμόνες !! man1ac OFF TOPIC 2 14-04-11 18:10
Μπάρα Θόλων tsport192 TOYOTA COROLLA E 12 324 28-10-10 09:10
Έχει η μπύρα γυναικείες ορμόνες; ranger OFF TOPIC 18 10-04-08 19:48
Πίσω Μπόρα Θόλων Για G6 ? jim_carina TOYOTA COROLLA 111(G6) 3 07-02-06 14:48



Page generated in 0,19789290 seconds (77,83% PHP - 22,17% MySQL) with 29 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:55.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)