Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
 |
 |
|
 |

27-11-07, 14:16
|
 |
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 24-02-2005
Περιοχή:
ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 541
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλα εδω θαμαστε ολοι για να κρινουμε αλλα δεν τρεφω ελπιδες για κατι καλό!
και μονο οτι θα ειναι υβριδικη αυτο τα λεει ολα.δε χρειαζεται κατι αλλο.
ακριβως μιζερια και λυπη που παμε απο το κακο στο χειρότερο!!
και οχι μονο για την τουοτα αλλα γενικά σχεδόν ολες οι αυτοκινητοβιομηχανίες!!
αυξανεται το βαρος,τα ηλεκτρονικά συστήματα,η ασφαλεια,η ανεση,η ηχομονοση,βελτιώνονται τα φρένα,αυξανονται οι αεροσακοι,ααααα αυξανονται και λιγο τα αλογα ,αλλα ποιο το οφελος?κανενα!!
γιατι οχι απλα δεν γινεται αντιλυπτό αλλα ειναι και πιο αργά απο αλλα προηγούμενα μοντέλα με λιγότερα αλογα.ειναι ετσι η δεν ειναι?????
λοιπον γιατι να επλιζω οτι θα βγει κατι καλο στο μέλλον?
χωρια τους εξωτερικούς σχεδιασμούς και την εμφανιση που ΟΛΑ μα ολα τεινουν να γινουν πολυμορφικά(δικό μας παραδειγμα το άουρις και το γιαρις)!!!
__________________
ZZE-111 - KE-30
New ninja zx-6r!!! άπαιχτο!
|

27-11-07, 15:18
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nasos
...αυξανεται το βαρος,τα ηλεκτρονικά συστήματα,η ασφαλεια,η ανεση,η ηχομονοση,βελτιώνονται τα φρένα,αυξανονται οι αεροσακοι,ααααα αυξανονται και λιγο τα αλογα...
|
Βλέπει κανείς κάτι κακό σε αυτά? Γιατί θα τρελαθούμε σε λίγο με αυτά που διαβάζουμε....
|

27-11-07, 17:07
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7
Βλέπει κανείς κάτι κακό σε αυτά? Γιατί θα τρελαθούμε σε λίγο με αυτά που διαβάζουμε....
|
ναι ρε κακο ειναι γιατι δεν παει τ αμαξι κ αμα το ακουμπησεις λιγο θα κλαις για χρονια αν σκασουν οι 9 αεροσακοι κ τα σκισουν ολα...γιατι η τουοτα το μονο που δειχνει ειναι να πηγαινει απο το κακο στο χειροτερο με το να βγαζει πιο αργα μοντελα απο τα παλια κ αισθητικα καμια σχεση με τα αλλα κ...κ....κ...οποτε βλεπω τι γινετε τωρα κ κρινω....ονομα με 6 χρονια εγγυηση πουλανε τπτ αλλο...οσο για την ποιοτητα εχει αρχησει κ περνει ποδι κ αυτη με κατι πλαστικα.........
|
 |
|
 |

27-11-07, 18:20
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nasos
καλα εδω θαμαστε ολοι για να κρινουμε αλλα δεν τρεφω ελπιδες για κατι καλό!
και μονο οτι θα ειναι υβριδικη αυτο τα λεει ολα.δε χρειαζεται κατι αλλο.
ακριβως μιζερια και λυπη που παμε απο το κακο στο χειρότερο!!
και οχι μονο για την τουοτα αλλα γενικά σχεδόν ολες οι αυτοκινητοβιομηχανίες!!
αυξανεται το βαρος,τα ηλεκτρονικά συστήματα,η ασφαλεια,η ανεση,η ηχομονοση,βελτιώνονται τα φρένα,αυξανονται οι αεροσακοι,ααααα αυξανονται και λιγο τα αλογα ,αλλα ποιο το οφελος?κανενα!!
γιατι οχι απλα δεν γινεται αντιλυπτό αλλα ειναι και πιο αργά απο αλλα προηγούμενα μοντέλα με λιγότερα αλογα.ειναι ετσι η δεν ειναι?????
λοιπον γιατι να επλιζω οτι θα βγει κατι καλο στο μέλλον?
χωρια τους εξωτερικούς σχεδιασμούς και την εμφανιση που ΟΛΑ μα ολα τεινουν να γινουν πολυμορφικά(δικό μας παραδειγμα το άουρις και το γιαρις)!!!
|
Νάσο προτείνω να χαλαρωσεις και εσυ. Οπως λες απλη κουβέντα κάνουμε.
Κατα τη γνωμη μου δίκιο έχετε και οι δύο.
Σίγουρα τα πιο παλιά αυτοκίνητα τα "ενιωθες". Γινόντουσαν προέκταση των χεριων και των ποδιων σου και έπαιζε μεγάλο ρόλο το ποσο καλά χέρια έχεις για να το κουμανταρεις σωστα και στο όριο.
Από την άλλη, αν σου τυχει η στραβη σε κανενα βρεμενο οδόστρωμα δεν θα σε χαλασει το ABS, ABD κτλπ κτλπ όπως και δεν θα σε χαλάσει σε περίπτωση τρακαρίσματος να ανοίξουν 10 αερόσακοι και να σωθείς και εσύ, και η γυναίκα σου και το παιδί σου.
Η πιο σωστη κουβέντα ήταν αυτη ότι πρέπει καποια πράγματα να θυσιαστούν. You win some, you lose some. Και αυτη η "αλλαγη" έχει να κανει πάντα με την αλλαγη των απαιτήσεων.
Τι εννοώ?
Αν δεν γινόντουσαν ποτε τρακαρίσματα και δεν σκοτωνότανε ποτέ κόσμος τοτε δεν θα υπηρχε αναγκη να ανακαλυφτει ο αερόσακος. Αν τα αμαξια δεν γλιστρουσανε στη βροχή μετα απο αποτομο φρεναρισμα και προκαλουσαν ατυχηματα, τοτε δεν θα υπηρχε αναγκη να βγει το ABS κτλπ. Αν δεν κόντευε ο πλανητης να γινει ενα τεραστιο θερμοκήπιο απο τα καυσαέρια, τότε δεν θα υπηρχε λογος να βγουνε υβριδικά και πράσινα αυτοκίνητα.
Όλα αυτα γίνονται λοιπον γιατι το απαιτουν οι συνθήκες. Και αν δεν προχωρας μαζι με την εποχή σου, τότε θα μείνεις πολύυυυυ πίσω και θα πεθάνεις.
Και σίγουρα, όλοι τα αμαξια μας εδω δεν τα πηραμε απλως για να πηγαινουμε απο το Α στο Β, αλλα δεν τα πηραμε και μόνο για χρήση πίστας. Θα κανω τις μ@λ@κιες μου όταν ειμαι μονος και μου τη βαρεσει, αλλα οταν θα μπω μεσα με γυναικα και παιδια, σίγουρα θα θέλω 1250 αερόσακους και 1250 συστηματα ηλεκτρονικά να με προστατευουν.
Πρέπει λοιπον να υπάρχει ισορροπία.
Θα χασεις λίγο σε αίσθηση αλλα θα κερδίσεις αρκετο σε άνεση, ασφάλεια και προστασία του πλανήτη.
Μη νομίζεις. Και οι κατασκευαστες αυτο προσπαθούνε. Να φτιάξουνε πράσινα αυτοκίνητα αλλα να μη χασουν όσο μπορούνε απο το "αίσθημα". Είναι δύσκολο να γίνει κάτι τετοιο αλλα δυστυχως ή ευτυχώς πρέπει να ακολουθησουν τα δεδομενα των καιρών.
Αν εσυ τωρα θέλεις αίσθηση, αγόρασε και μείνε με καποιο παλιότερο αμαξι που σου τα προσφέρει αυτα και κάνε το κουμάντο σου (ή έχε ένα τετοιο αμαξι για την "πλακα" σου και ένα καινουριο για οικογενιακό). Αλλα δεν μπορεις να καταδικάζεις και να λες πως πέθανε μια τοσο σοβαρη εταιρία απο τη στιγμη ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
 |
|
 |

27-11-07, 18:35
|
 |
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 24-02-2005
Περιοχή:
ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 541
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καταρχήν γιατι μου λες να χαλαρωσω???
δηλ εσυ νομίζεις οτι οι αυτοκινητοβιομηχανίες νοιαζονται για τον πλανητη μας και γιαυτο απεσυραν τα βλαβερα μοτερ και γιαυτο φτιαχνουν υβριδικα?????
μεγα λαθος!!!καθαρα για λόγους κερδους τα κάνουν όλα!!!!
η νοιαζει την τουοτα νομίζεις αν θα σκοτοθώ εγώ η εσύ και γιαυτό βάζουν πιο πολλους αερόσακους?????
για λόγους μαρκετινγκ γινοντε παλι και για το κέρδος,γιατι αμα το μαρκετινγκ λεει οτι εχουμε περισσοτερουσ αεροσακουσ εμεισ απο τον ανταγωνιστή μας κτλ κτλ οι πελατες θα προτιμησουν το δικό τουσ και τα κέρδη θα αυξηθούν!!!
απλα ειναι τα πράγματα.μην παραμυθίαζεστε με αυτα που μας λενε.ολα γίνοντε για το κέρδος.τερμα.
το αν βγαινει ο καταναλωτής κερδισμένος απο την αυξημένη ασφάλεια,δεν το αμφησβητεί κανένας,
αλλά μην ακούω οτι νοιάζεται η τουτα(σαν πχ λεμε αυτην) για την ασφάλεια μας η για την προστασία του πλανητη!!!!!!!!πως θα αυξησει τα κέρδη της την ενδιαφέρει ,οπως και κάθε αυτοκινητοβιομηχανία!
και αμα το μαρκετινγκ λεει αεροσακουσ συστηματα κτλ θα τα βαζει για να μην μένει πισω απο τον ανταγωνισμό!
και επειδή η τουοτα κάνει αυτο που πρέπει(για να αυξησει τα κέρδη της) γιαυτο και λεω οτι για μενα η τουοτα πεθανε!δεν καταλαβα γιατι δεν πρέπει να το λέω???γνώμη μου δεν ειναι?
__________________
ZZE-111 - KE-30
New ninja zx-6r!!! άπαιχτο!
|
 |
|
 |

27-11-07, 19:27
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nasos
καταρχήν γιατι μου λες να χαλαρωσω???
|
Πολύ καλά σου λέει Νάσο γιατί όπως είπες και εσύ "κανουμε μια απλη και αδιαφορη κουβέντα"
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nasos
δηλ εσυ νομίζεις οτι οι αυτοκινητοβιομηχανίες νοιαζονται για τον πλανητη μας και γιαυτο απεσυραν τα βλαβερα μοτερ και γιαυτο φτιαχνουν υβριδικα?????
|
Εάν δεν το κάνουν αυτό σε λίγα χρόνια θα είναι εκτός αγοράς με βάσει τις νόρμες που ισχύουν. Και η ΤΟΥΟΤΑ είναι 100 χρόνια μπροστά και έχει μπει σε αυτήν την διαδικασία, διαβλέποντας ότι αυτή είναι η ανάγκη του μέλλοντος εδώ και πολλά χρόνια, την ώρα που όλοι οι υπόλοιποι κοιμούνταν.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nasos
καθαρα για λόγους κερδους τα κάνουν όλα!!!!
|
Ξέρεις εσύ καμία εταιρία να βγάζει αυτοκίνητα για την ψυχή της μάνας της; Σαφώς και για το κέρδος το κάνει...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nasos
η νοιαζει την τουοτα νομίζεις αν θα σκοτοθώ εγώ η εσύ και γιαυτό βάζουν πιο πολλους αερόσακους?????
για λόγους μαρκετινγκ γινοντε παλι και για το κέρδος
|
Εάν ήθελες να αγοράσεις τζιπ και αυτό με τις καλύτερες δυνατότητες και την καλύτερη "αίσθηση" ήταν εκείνο το κινέζικο, πως λένε ρε παιδιά, Landwine νομίζω, θα το αγόραζες; Δεν θα σε απασχολούσε καθόλου το γεγονός ότι στα crash tests δεν πέρασε ούτε την βάση; Θα έβαζες την οικογένειά σου εκεί μέσα; Σαφώς και ενδιαφέρονται οι βιομηχανίες για την ασφάλειά σου. Και πρώτα από όλα ενδιαφερόμαστε ΕΜΕΙΣ για την ασφάλειά μας, για αυτό επιλέγουμε εκείνα τα αυτ/τα που μας την προσφέρουν περισσότερο...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nasos
και αμα το μαρκετινγκ λεει αεροσακουσ συστηματα κτλ θα τα βαζει για να μην μένει πισω απο τον ανταγωνισμό!
|
Μα δεν το λέει το μάρκετινγκ, ο καταναλωτής το ζητάει, ο κάθε οδηγός και ο κάθε επιβάτης αναζητά την μέγιστη ασφάλεια από το μέσο το οποίο μετακινείται... Η μήπως εσύ δεν ζητάς ασφάλεια από το όχημά σου;
Edit: Σχετικά με την υπογραμμισμένη ερώτησή μου, άστο, μου απάντησες ήδη...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nasos
ναι το λεω δε με νοιαζει η ασφαλεια ,η ηχομονοση, και η ανεση
|
__________________
Lift, lift, lift...
|

27-11-07, 19:47
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-08-2007
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 634
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Πιστεύω, ότι σε μια - όχι τόσο μακρινή- εποχή, αμάξια για "διασκέδαση" θα υπάρχουν μόνο σε ειδικές πίστες, και όποιος θέλει τέτοιου είδους διασκέδαση θα πληρώνει αδρά...
Η αυτοκινητοβιομηχανία θα συνεχίσει να πηγαινει προς ασφαλέστερα, ουδέτερα, προβλέψιμα, και κυρίως "πρασινα" οχήματα...
|
 |
|
 |

27-11-07, 20:33
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 07-06-2007
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 17
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Η αληθεια ειναι να μη προτρέχουμε κ να περιμένουμε να δούμε τη νέα Celica. Γιατι ποτέ κανείς δε ξέρει πως μπορεί να είναι. Πάντως γνώμη μου είναι πως ο nasos έχει δίκιο σε πολλά απο αυτά που λεει.καταρχην πραγματι οι αυτοκινητοβιομηχανίες ασχολούνται μονο κ μόνο με το πως θα αυξήσουν τις πωλήσεις τους κ οχι με τα του περιβάλλοντος. στόχος τους ειναι να ικανοποιησουν τον ενδιαφερόμενο κ εαν εοι τελευταιοι θελουν ασφαλεια κ μονο ασφαλεια τοτε αυτο θα φροντισουν να προαγουν.
πλέον απευθύνονται στη μάζα με την εννοια οτι δεν ενδιαφερονται να βγει τοσο ενα αμξξι πουναχει χαρακτηρα οπως τα πιο παλια οσο ενα που να βολευει κ να συμβαδιζει με τις απαιτησεις του κοινου -κατα βαση του οικογενειαρχη.(κ οχι μονο απο αποψη δυναμης κ αλογων αλλα κ απο αποψη εμφανισης,που σημερα παρα πολλα καινουργια αμαξια ειναι λες κ εχουν βγει απο την ιδια εταιρια,λες κ δεν υπαρχει φαντασια). τα παραπανω δεν ισχύουν για ολες τις βιομηχανιες αλλα στη περίπτωση της toyota θεωρω πως ισχύει. αλλιως θα κυκλοφορουσαν ακομα σελικες κ mr2.
Τωρα ο καθενας κανει τις επιλογές του οσον αφορά το αμάξι που θα αγορασει, αλλα δε θα ηταν πιο ωραίο να υπάρχουν διάφορα αμαξια τα οποία να ικανοποιούν κ τον ανήσυχο νεαρό ο οποιος θέλει γκαζι και σβουρες και τον ωριμο οικογενειαρχη που θελει πανω απολα ασφαλεια κ ανεση?? αλλα αυτο δεν υπαρχει σημερα τοσο πια.
εμενα το θέμα της ασφάλειας με απασχολει αρκετα. απλα καλο θα ηταν να συμβαδιζει αυτη με τη ταχυτητα κ τις επιδοσεις.κ οχι να αυξανονται τα αλογα κτλ κτλ αλλα ταυτοχρονα να αυξανεται τοσο το βαρος ωστε εν τελει να μη μπορει να ¨κουνηθει" το αμαξι κ να μη μπορει να γλιστησει.παν μετρον αριστον που λεγαν κ οι αρχαιοι.αλλα οχι ολα ισα κ ομοια ρε παιδια.ο καθενας κανει τις επιλογες του με τα αμαξια του αλλα αρκει να εχει επιλογες!!!!?
φιλικά
|

27-11-07, 21:13
|
 |
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 24-02-2005
Περιοχή:
ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 541
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
αντρέα 2 αεροσακοι ειναι αρκετοι για ασφαλεια.10 αεροσακοι ειναι πολυ παραπάνω απο την ασφάλεια που θέλω και αφου για την ασφάλεια προστηθεται βάρος,οχι δεν θέλω παραπάνω ασφάλεια.
μπορει μετα απο 10 χρονια να αλλαξουν τα θέλω μου αλλα τωρα μιλαμε με τα σημερινά δεδομένα.
__________________
ZZE-111 - KE-30
New ninja zx-6r!!! άπαιχτο!
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,28306389 seconds (84,26% PHP - 15,74% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:51. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|