Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 04-03-07, 12:48
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Μην αγχώνεστε και μετράτε χιλιόμετρα. Κάτι παίχτηκε στην συγκεκριμένη περίπτωση και έτυχε. Κακή συντήρηση, κάκιστη χρήση, κάποιο πρόβλημα που δεν προσέχθηκε και έφτασε ως εκεί. Ήρθε και η βλακεία του μηχανικού που είπε πως σε αυτά τα χιλιόμετρα σπάνε και έδεσε το γλυκό...
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 04-03-07, 13:45
DimitrisTS Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-09-2006
Περιοχή: Aθήνα
Μηνύματα: 29
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 232
DimitrisTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Smile

Επι του θέματος. Το Ι.Ε.Κ ΔΕΛΤΑ στο μηχανολογικό του τμήμα έχει όλα σχεδόν τα σπασμένα μοτέρ απο T-Sport (VVTL-i), που έχουν συμβεί να σπάσουν εδώ στην Αθήνα ή και απο γύρω. Οι πιό συνήθεις τρόποι να σπάσει ένα τέτοιο μοτέρ είναι οι πολλοί κόφτες, οι διαφόρων ειδών λάθος αλλαγές, τα πολύ απότομα κατεβάσματα (ιδιαίτερα σε ρυθμούς και περιβάλλον πίστας), τα μπασίματα στο lift χωρίς να έχουν ζεσταθεί καλά τα λάδια και οι κρύες εκκινήσεις (ιδιαίτερα τον χειμώνα). Δηλ. θέλει ζέσταμα πρώτα τουλάχιστον 2-3-4 λεπτά ανα περίπτωση (καιρού), να διασταλούν πλήρως τα πιστόνια, να πάρουν το τελικό τους σχήμα μέσα στον κύλινδρο, να ζεσταθεί και ο κινητήρας ώς το πρώτο <<κλίκ>> της βελόνας στο καντράν, ώστε το πιστόνι πλήρως διεσταλμένο να μήν χτυπάει στα εσωτερικά τοιχώματα του κυλίνδρου (όταν είναι κρύο και συσταλμένο είναι μικρότερο) και με τον καιρό <<τζογάρει>> ο κύλινδρος μέσα, απο την λάθος κίνηση του πιστονιού μέχρι να ζεσταθεί, δηλ. κάνει όχι μόνο την παλινδρομική κίνηση, αλλά και μετακίνηση κατα τον εγκάρσιο άξονα του πιστονιού (δεξιά αριστερά) κι αυτό εν ολίγοις, δημιουργεί με τον καιρό κενά σε διάφορα εσωτερικά σημεία του κυλίνδρου και μεταξύ έξω μέρους πιστονιού (όσο πιό συσταλμένο το πιστόνι και κρύο τόσο το χειρότερο) και με τον καιρό άν γίνει η αρχή, θα περάσουν κάποια στιγμή τα καυσαέρια μετά το τελικό στάδιο της καύσης, τη στιγμή που το πιστόνι τα διώχνει στο άνω νεκρό του σημείο, απο κάποιο κενό που έχει εκ των προτέρων δημιουργηθεί και ώς αποτέλεσμα να κολλήσει το πιστόνι όπως ξέρουμε σε ανάλογες περιπτώσεις, θα χαλάσει, ραγίσει τον κύλινδρο ή και να τα σπάσει όλα μέσα άν είναι προχωρημένη κατάσταση (μπιέλες, βαλβίδες ελατήρια κ.τ.λ). Αυτό το αποτέλεσμα προκαλείται στα περισσότερα αμάξια (και ιδιαίτερα της πιό καινούριας τεχνολογίας) μετά απο κάποια χλμ., ανάλογα και την δεδομένη αξιοπιστία του κάθε κινητήρα και όπου δέν δίνουμε ίσως αυτή την απαραίτητη προσοχή (του ζεστάματος του μοτέρ πάντα) και άν δέν προκαλούνταν αυτό το αποτέλεσμα, θα μπορούσε το μοτέρ να αντέξει αρκετά ακόμη περισσότερο καιρό. Απλά συμβαίνει πιό εύκολα σε ανάλογα υψηλών επιδόσεων αυτοκίνητα όπου όσο πιό μεγάλη ιπποδύναμη, ροπή, στροφάρισμα ενός αμαξιού, τόσο πιό γρήγορα προκαλείται αυτό το φαινόμενο μέσα στον κύλινδρο άν δέν δίνεται η κατάλληλη προσοχή. Ένας άλλος παράγοντας που συμβάλει να σπάσει ένα τέτοιο μοτέρ, είναι όταν δέν έχει πολύ λάδι μέσα και έχει καταναλωθεί (σε συνδυασμό και με κρύο κινητήρα) και όταν δέν έχουν διασκορπιστεί τα λάδια καλά απο το κάρτερ σ'αυτή την περίπτωση, το φίλμ λαδιού που δημιουργείται μεταξύ των κινούμενων μηχανικών μερών, δέν ξαναδημιουργείται τόσο γρήγορα όσο σε νορμάλ κατάσταση λειτουργίας και φθείρονται έτσι παραπάνω τα μέρη και με τον καιρό επιδεινώνεται η κατάσταση. Στην καλύτερη περίπτωση (και πιό συνήθης), δημιουργούνται <<τζόγοι>> μεταξύ των μερών και προκαλείται η συνήθης πτώση απόδοσης με τα χρόνια (σ'αυτό βέβαια συμβάλλουν και άλλα). Και ακόμη πιό πολύ συμβαίνουν αυτά πιό εύκολα, άν το λάδι είναι παχύτερου ιξώδους, όπου δέν θερμαίνεται το ίδιο γρήγορα με ένα λεπτύτερο και πόσο μάλλον ένα Fully Synthetic. Βέβαια καίγεται πιό γρήγορα (το φούλ συνθετικό), αλλά η μελλοντική προστασία που παρέχει, αξίζει και ιδιαίτερα σε υψηλότερης απόδοσης κινητήρες, ένα καλό φούλ συνθετικό λάδι με πολύ λεπτό ιξώδες επιβάλλεται. Και αλλαγές στα λάδια στα προβλεπόμενα ή και 1000-2000 χλμ. νωρίτερα και ειδικά όλα τα μοτέρ της Toyota θα αντέξουν αρκετά ..........
__________________
Celica T-Sport (clubcelica)
Corolla XLI

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη DimitrisTS : 04-03-07 στις 17:43.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,15712905 seconds (74,56% PHP - 25,44% MySQL) with 26 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:43.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)