Re: Βελτίωση corolla 1300αρι
έχω το 1300 και το έχω βελτιώσει. σου γράφω τι έχω κάνει και πόσο μου στοίχισαν.
φιλτροκούτι ΒΜJ, (το πήρα από φίλο, της Simota θα υπολογίζεις κοντά στα 130-150 ευρώ)
χταπόδι από Carina E το οποίο έχω ταιριάξει φτιάχνοντας πλακάκι, έχει φτιαχτεί ελεύθερο από το χταπόδι και πίσω μαζί με τελικό καζανάκι, (το χταπόδι το πήρα από μαντρά 60 ευρώ, πλήρωσα άλλα 60 ευρώ για να φτιαχτεί το πλακάκι και πλήρωσα και γύρω στα 150 ευρώ για την υπόλοιπη εξάτμιση)
μπουζοκαλώδια TRD με άλλα μπουζί, (τα έφερα από Αγγλία κοντά στα 200 ευρώ), περιττά για μένα, οι διαφ΄ρές που βλέπεις είναι πολύ μικρές.
ρυθμιστή πίεσης Hks, (150 ευρώ)
μπεκ και εκκεντροφόρους από Paseo (αυτά τα βρήκα από μαντρά, τα μπεκ τα άλλαξα προχθές και έβγαλα του Paseo kai έβαλα από άλλο μοτέρ Toyota kai πάει πολύ καλύτερα. Ξέχασα και φλάντζα κεφαλής TRD που μου στοίχισε αγορά 90 ευρώ και ευτυχώς δεν πλήρωσα εργατικά σε ένα φίλο που είναι αρκετά. Οι τιμές είναι κοντά στα 100-120 ευρώ τα μπεκ και εκκεντροφόροι παίζουν οι τιμές΄-τους έφερα από Αγγλία μισοτιμής και δεν ξέρω από Ελλάδα). Το κόστος μου έφτασε κοντά στα 800-1000 ευρώ και μου έδειξε 108 άλογα στην σημερινή δυναμομέτρηση με τα νέα μπεκ. αυτά για να έχεις μια ιδέα με το δικό σου μοτέρ.
θα εκφράσω τις επιφυλάξεις μου στο να τουρμπίσεις το δικό σου μοτέρ για 2 λόγους:
1) Ποιοσ θα στο φτιάξει, (πονεμένη ιστορία)
2) με τα ίδια λεφτά παίρνεις έτοιμες λύσεις toyota
Ετοιμάζομαι να αλλάξω μοτέρ να βάλω 1600. Αν αλλάξεις μοτέρ θα στοιχίσει κοντά στα 3000 χοντρικά (1600 ή 1,3 turbo) αλλά θα χρειαστείς άλλα τόσα για στήσιμο του αυτοκινήτου (φρένα από 20v ή από άλλη λύση μπρος πίσω, ζαντολάστιχα 15άρια, αμορτισέρ, ελατήρια, για να μη μιλήσω για αντιστρεπτικές, μπλοκέ κλπ).
Ελπίζω να σε διαφώτισα λίγο
καλές γιορτές[/u]
__________________
don't drive faster than your angel can fly
|