Μπορει να μην εχουν να κανουν με την κατανομη αλλα ακριβως γιαυτο σου ανεφερα αν ρωτας συγκεκριμμενα για στριψιμο η πιστα με συμβατικοτερες λυσεις αναρτησεων,γιατι το εμπρος μερος υστερει αρκετα σε σχεση με το πισω σε 11αρες και με το δεσιμο αυτου θα δεις οντως διαφορα στο οριο.Το πισω μερος θα μπαινει ευκολοτερα στο παιχνιδι και ας εχεις την ιδια κατανομη με πριν απλα και μονο επειδη αυξηθηκαν τα ορια μπροστα
Επειδη το ζητημα σε μπροστοκινητα ειναι αρκετα περιπλοκο και η ιδανικη κατανομη απεχει αρκετα μερικες φορες ειναι απλα καλυτερο να επιδιωκεις να πετυχαινεις την εξίσωση της προσφυσης εμπρος και πισω αξονα και ας θυσιασεις μερος της κατανομης (πχ στην συγκεκριμμενη περιπτωση με ενισχυσεις φτερων θολομπαρων κλπ θα αυξηθει ακομα περισσοτερο το βαρος μπροστα,η συμπεριφορα ομως θα βλετιωθει το ιδιο και η προσφυση και ας εχεις χασει ακομα περισσοτερο σε κατανομη)
Τωρα ενα τελειως νορμαλ 11αρι πιστευω θα παιζει στο 57-59%F--43-41%R
EDIT
Τωρα ειδα για το βαρος της μπουκαλας που ρωτησες,το αυτοκινητο την ημερα που σου λεω ζυγιστηκε συνολικα στα 1178 κιλα με ρεζερβα εργαλεια(στοκ δεν θυμαμαι ποσο παιζαν οι 11αρες 1.3 G6,για να δουμε την διαφορα) τα παντα ολα μεσα.Μπορεις να ρωτησεις και τον Jason για αυτα που σου αναφερω πιο πανω μιας και τα χει δοκιμασει και ο ιδιος με πολυ καλα αποτελεσματα