Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 07-08-12, 10:18
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από thanosk88 Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιδια για 4εφε και 4εφτε ξέρω ότι σχεδόν όλα με τον καιρό χάνουν λαδι απο κάρτερ... Και εμενα χάνει... Μικρή ποσότητα ειναι φυσιολογική...
Δεν είναι φυσιολογικό! φυσιολογικες είναι οι φθορές μετά απο πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα! πρέπει να τα επισκευάζουμε φυσικά! αν χάνει και βλεπουμε λάδια κάτω ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ γιατί αν μεινουν στον δρομο και τα πατήσει κανεις....αλιμονό του! αν δεν βλεπουμε λάδια κάτω τότε οκ, εγώ το τσεκάρω παρα πολυ συχνα δεν εχω δει τπτ κατω ποτέ! όπως είπα είναι αρκετά χρονοβόρα και κοστίζει η ιστορία οποτε αν δεν χανει κατω δεν ασχολούμαστε, αυτό δεν σημαινει ομως πως ειναι φυσιολογικό. Επίσης καλό είναι αν συμπίπτει ο καιρός αλλαγής του ιμάντα χρονισμού να το συνδυάσουμε καθώς αρκετά εξαρτήματα είναι κοινά από αυτά που πρέπει να λυθούν για να γλιτώσουμε διπλες δουλειες και εργατικά! εγώ αυτό θα κάνω όταν είναι πάντως....επίσης για να δούμε πόσο χάνει σηκώνουμε το αμαξι επανω και καθαριζουμε καλα με σαπουνονερο το καρτερ να γινει λαμπικος, μετα απο μερικα χλμ το ελεγχουμε να δουμε ποσο δακρυζει. Εμένα τα πασαλημενα λάδια μπορει να είναι και απο την αντλία του υδραυλικου γιατι εχανε πολύ και προσφατα την αντικατεστησα, ετσι δεν ειμαι καθολου σιγουρος αν αυτα εκει ειναι απο το καρτερ (φλατζοκολλα) ή την φλατζα στροφαλου, θα τα καθαρισω καλα και θα τσεκαρω.
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,76802301 seconds (90,09% PHP - 9,91% MySQL) with 105 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:21.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)