Πάλι ξανά στο θέμα μας, σε ελεγχο που έκανα την Κυριακή μετα μεγάλης μου λύπης δυστυχώς υπάρχει τζόγος στην κρεμαριέρα στην πλευρά συνοδηγού και δεν είναι ούτε απο ημίμπαρο, ούτε από ακρόμπαρο, εξάλου αλλάχτηκαν με καινούρια. Ο τζόγος είναι εσωτερικα δλδ μάλλον ειναι από τον ατέρμονα εκει που ενώνεται με το ακρο που παει για το ημίμπαρο, όπως ειπα και παραπανω το Καλοκαιρι που το αλλαξα βρηκα πολλα λάδια μέσα στην φουσκα ενώ μέχρι πρότινος έχανε μόνο απο την άλλη πλευρά! επίσης και η αντλία άρχισε παλι να χάνει ελάχιστα μετα την επισκευή όπως εκανα εδω :
http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=21849 μαλλον δεν εφταιγε μόνο το λάστιχο oring τελικά.
Το ερώτημα είναι το εξής με τις διαρροες και τον τζόγο τι κάνουμε? είναι επισκευάσιμη? να παρω κιτ επισκευης και να βρω καποιον να το κανει? ξέρει κανείς τπτ? μεταχειρισμενη φοβαμαι μην εχω τα ιδια! καινουρια κανει χρυσο δεν το συζηταμε! να την καταργήσω και να βαλω μηχανική? το εχω σκεφτει και αυτό! μπορώ να βρω απο 101 που θα είναι και φτηνοτερη και να μην εχω υδραυλικό! δεν με χαλαει κιολας! ολο και κατι θα κοβει στο μοτερ αλλα και θα γλιτωσω χώρο! κανει σε κανεναν αλλον το τιμονι αν το κουνατε δεξια αριστερα τουκ τουκ? (με ανοιχτο μοτερ), βελτιωθηκε μετα την αλλαγη του ημιμπαρου αλλά ακομα το κανει! επισης ποσο ευκολο ειναι να βγαλω μονος μου την κρεμαριερα? το εχει κάνει κανεις μόνος του?
για να ξερετε ο μηχανικος βγαλε-βαλε (οχι και επισκευη αν ξερει να το κανει δλδ) ζηταει 150 ευρώ. Tιμες μεταχειρισμενης υδραυλικης ειναι καπου 250 ευρω,νεα εχει πανω απο 2000 στην Toyota!!!, ο Τζιουρδας εχει σε imitation με 530 κατι μηχανικη και κοντα στα 1300 υδραυλική.
o ηχος που κανει ειναι καπως ετσι :
http://www.youtube.com/watch?v=uCT-V...eature=related
και η αντικατασταση ειναι καπως ετσι αν και δεν ειναι corolla ειναι ιδια η διαδικασια ομως :
http://www.youtube.com/watch?v=zmh96...eature=related