O μέσος (και σωστός) οδηγός θέτει τα όρια με βάση τις συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή που κινείται και με βάση το όρια που ορίζονται από την σχετική νομοθεσία. Οι οδηγικές ικανότητες του καθενός δεν είναι κριτίριο για οδήγηση σε δημόσιο οδικό δίκτυο αλλά για πίστα. Ο Σεμπαστιαν Λεμπ μπορεί να πάει σε επαρχιακό δρόμο με 140 χλμ/ώρα, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να πηγαίνει με τόσα όταν οδηγάει εκτός αγώνων...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Η ταχυτητα δεν σκοτωνει.Η βλακεια σκοτωνει.Εαν παει καποιος, να παρει μια στροφη με 120, ενω περνεται με 70, δεν φταιει η ταχυτητα, αλλα η μαλακια που τον δερνει.
Εκτος χωριον και κατοικοιμενων περιοχων που δεν εχουν λεωφοριοδρομους, οτιδηποτε κατω απο 90, μονο ατυχηματα θα προκαλεσει.Γιατι τα σαλιγκαρια στο δρομο, μονο εκνευρισμους φερνουν, μποτιλιαρισμα και συμφωριση.
|
Έχετε την εντύπωση ότι επειδή φτιάχνεις έναν δρόμο με δύο και τρεις λωρίδες κυκλοφορίας και χωρίς στροφές, αυτό είναι από μόνο του που δίνει το ελεύθερο για μεγαλύτερες ταχύτητες; Για να οριστεί ένας δρόμος ως οδός ταχείας κυκλοφορίας απαιτεί ένα κάρο πράγματα και όχι μόνο καλή άσφαλτο και ευθεία... Απαιτεί διαχωριστικό τσιμεντένιο στηθαίο μεταξύ των δύο ρευμάτων κυκλοφορίας, φωτισμό στους κόμβους, ανισόπεδους κόμβους, περίφραξη σε όλο το μήκος της οδού για να μην μπορεί ο καθένας να έχει πρόσβαση και άλλα πολλά... Πράγματα δηλαδή που ελαχιστοποιούν τις πιθανότητες πρόκλησης ατυχήματος από όλες τις πιθανές αιτίες. Και όλα αυτά που φυσικά λείπουν από τις εθνικές οδούς που συναντάμε τα μικρά όρια ταχύτητας.