τα ταμπουρα απο την μεσα τους μερια εχουν δυο εξαγωνες βιδες οι οποιες ειναι εκκεντρα. απο κει ρυθμιζεις την σιαγωνα να ειναι κοντα η μακρυα απο το ταμπουρο.
για να το κανεις αυτο πρεπει να εχεις δυο ιδια πολυγωνα κλειδια 17mm (και να ειναι ιδιο μηκος τα κλειδια) να τα τοποθετησεις και ενω τα κρατας με τα δυο σου χερια κανοντας κινηση προς τα εξω του αξονα του τροχου δλδ το δεξι χερι δεξια και το αριστερο αριστερα τα ανοιγεις. δλδ πλησιαζεις την σιαγωνα προς το ταμπουρο ωστε να παρεις τα μποσικα που θελεις.
στην αντιθετη περιπτωση κλεινεις τα κλειδια προς τα μεσα δλδ προς την μερια του κεντρου του τροχου. το δεξι χερι αριστερα και το αριστερο χερι δεξια.ετσι τα χαλαρωνεις. απλα η κινηση αυτη ειναι λεπτη ωστε να τα κεντραρεις σωστα για να μην ακουμπαει πιο πολυ η μια σιαγωνα απο την αλλη. ειναι μια κινηση που απαιτει γνωση του αντικειμενου και υπομονη.
σκυψε κατω απο το αμαξι(καλυτερα να εχεις βγαλει τροχο) ειναι απο την μεσα μερια. απο κει που μπαινουν οι ντιζες χειροφρενου,ωστε να δεις τις βιδες που αναφερομαι ωστε να εισαι σιγουρος οτι το αμαξι σου εχει αυτον τον τροπο ρυθμισης.
αν δεν εχει αυτες τις βιδες-εκκεντρα που λεω εχει αλλο τροπο.
παντως ειτε εχει ειτε δεν εχει και στις 2 περιπτωσεις
ΑΝ δεν κατεχεις το αντικειμενο αστο και πηγαινε σε εναν φρενα σωστο και επισκευασε το. δεν ειναι αστεια τα φρενα!!!
στην χειροτερη δωσε 250ευρω και παρε ακρα απο levin να υσηχασεις
ε pwpwpali?
__________________
|