Εδώ μαζεμένες όλες οι αλλαγές:
1) Καταρχήν καταργήθηκε η 5θυρη δεξιοτίμονη έκδοση
2) Αλλαγές στα εμπρός φανάρια, μάσκα, προφυλακτήρα, φώτα ομίχλης
3) Αλλαγές στα πίσω φανάρια, προφυλακτήρα
4) Ένα νέο χρώμα. Το Dark Gray Mica Metallic (1F6)
5) Χειριστήρια ραδιοCD στο τιμόνι
6) Νέο ψυκτικό υγρό στο ψυγείο. Από Toyota genuine Long Life Coolant σε Toyota Super Long Life Coolant
7) Εμπρός και πίσω Θολόμπαρες ή Performance Dampers όπως τις λεει η Toyota. Έχει αμορτισέρ αερίου - λαδιού
8) Στα πίσω αμορτισέρ έχουν προστεθεί τα λεγόμενα rebound springs για βελτίωση σταθερότητας
9) Ρύθμιση τιμονιού και τηλεσκοπικά
10) Νέο gear ratio από 17.4 σε 16.4
11) Μείωση Στροφών τιμονιού από άκρη σε άκρη, από 3.46 σε 3.22
12) Χρήση acoustiv glass στο παρμπριζ. Είναι ένα είδους φιλμ με 3 στρώματα για μείωση θορύβου ελαττώνοντας την κύρια συχνότητα συντονισμού του γυαλιού
13) Λευκά όργανα στο ταμπλό
14) Ένδειξη φώτων στο ταμπλό (αυτό δεν υπήρχε πριν?)
15) Ένδειξη υπενθύμισης ζώνης για τον οδηγό με υποστήριξη βομβητή
16) Αισθητήρας βροχής για το εμπρός σύστημα υαλοκαθαριστήρων
17) Αλλαγές στο σύστημα αερόσακων. Διαφορετική κατασκευή. Προσθήκη αισθητήρα αναγνώρισης συνοδηγού. Διαφορετικός τύπος ασφάλισης ζώνης (no-contact typa seat belt buckle switch)
18) Manual Διακόπτης on-off για τον αερόσακο συνοδηγού
19) Νέα διαγνωστικά DTCs για τους αερόσακους
20) σύστημα αυτόματου εσωτερικού καθρέπτη με αισθητήρα φωτός που γίνεται πιο σκούρος για να μην τυφλώνει
21) Αλλαγές στο εσωτερικό που ήδη έχουν αναφερθεί
Δεν νομίζω να έχω ξεχάσει κάτι
|