Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania";p="
Θα πρεπει να σου πω οτι:1)Tο μηκος των σωληνων ευννοει την ταχυτητα του αερα,για τις κουρπες συμφωνο.2)Η καλυτερη κατασκευη ειναι πισω απο το φλας(συγκεκριμενα το δικο τραβαει πισω απο το αριστερο, γιαυτο το αριστερο φλας απο κατασκευης δεν εφαπτεται με το φαναρι,για να περναει ο αερας.3) Τραβαω φρεσκο αερα και δροσερο ενω εσυ ζεστο.4)Στα πολλα χ.α.ω λειτουργει σαν RAMAIR, δηλαδη ο αερας μπαινει με πιεση στη εισαγωγη βελτιωνοντας την αποδοση.
|
Φίλε Toyota mania καλησπέρα,
Ευχαριστώ για την απάντηση και έχω να κάνω τα κάτωθι σχόλια:
1)Δεν παίζει ρόλο μόνο το μήκος της σωλήνας για την ταχύτητα. Είναι και η διάμετρος που σημαίνει μεγαλύτερο όγκο αέρα. 2)Για το πού είναι η καλύτερη θέση δεν μπορω να εκφέρω γνώμη. Παίζουνε πολλά πράγματα ρόλο. 3)Μην νομίζεις ότι τραβάς πιο φρέσκο αέρα απ'οτι αν είχες βάλει φιλτροχωάνη γιατί όσο φρέσκος και αν είναι απ'εξω, όταν περάσει όλο αυτό το γόρδιο δεσμό της σωλήνας και του φιλτροκουτιού (αυξάνονται οι τριβές και συνεπώς και η θερμοκρασία - συμφωνείς

στη μηχανή φτάνει ζεστός. 4) Επίσης, θα μπορούσες να μου εξηγήσεις πως μπαίνει με πίεση στα πολλά χ.α.ω; Το στόμιο του φιλτροκουτιού είναι γυρισμένο εντελώς στο πλάι (αριστερά) σα λαιμός πάπιας και δεν κοιτάει καν μπροστά αλλά και πάλι, με όση ταχύτητα και να έρχεται ο αέρας, έτσι όπως κάνει την πρώτη κούρμπα απευθείας μετά το στόμιο, ο αέρας χτυπάει και χάνει όλη την ταχύτητα του.
Thanx
Madvinegar