Η αλήθεια είναι ότι το Avensis εξακολουθεί, και μάλιστα ακόμα πιο βελτιωμένο να έχει πολύ καλή ποιότητα κύλησης!!!
Και το insignia δεν πάει όμως πίσω, ειδικά με το FlexDrive επάνω είναι άλλη φάση (Το αυτοκίνητο προσαρμόζεται απο μόνο του στον τρόπο οδήγησής σου!). Ομως είναι πιστεύω ένα σκαλάκι μικρό κάτω απο το Avensis.
Εμφάνιση, είναι σαφώς το Insignia μπροστά!!!!
Λειτουργικότητα, το Ave είναι σαφώς πιο μπροστά, γιατί όμως? Γιατί τα πολλά κουμπάκια που έχουνε βάλει απο την OPEL, μάλλον στην οδήγηση θα σε κουράσουνε περισσότερο παρά θα σε βοηθήσουνε. Εκεί η απλότητα του Ave κερδίζει πόντους, και ομολογώ ότι η ΤΟΥΟΤΑ σκέφτηκε περισσότερο τον οδηγό παρά το εφε (Πώς είναι η Pioneer Kuro, για όσους γνωρίζουνε!).
Πρόσεξε μια μικρή λεπτομέρεια. Την πρόσεξα μόλις την προηγούμενη εβδομάδα, με φίλο που κοίταγε το 1,6Τ. Δεν έχει την σπιρτάδα που θα περίμενε κάποιος απο ενα αυτοκίνητο 180 αλόγων. Δείχνει πολύ πιο αδύναμο.
Το ατμοσφαιρικό το 1,8 σαφώς και δεν το προτείνω. Λίγα τα άλογα για το σασί του. Είναι αν δεν απατώμαι 1590 κιλά, την ώρα που το Ave είναι 1300, και έχουνε τα ίδια άλογα.
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|