Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #51  
Παλιά 25-03-07, 21:06
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Ναι, δε θυμόμουν ακριβώς τα νούμερα τώρα, αλλά θυμάμαι που όταν τα χα με τον αέρα που έλεγε ήταν μαγουλιασμένα. Την ίδια πίεση μπροστά πίσω λέει? Πώς θυμόμουν ότι έλεγε πιο πολύ μπροστά...??
Απάντηση με παράθεση
  #52  
Παλιά 25-03-07, 21:08
papadodi Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 16-03-2006
Μοντέλο: Ε12 f/l 1.4
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 169
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 252
papadodi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αλλα λεει στο ελληνικο βιβλιαρακι, αλλα στο αγγλικο. το 28 του ελληνικου οντως σου τρωει τα πλαινα. αν ανοιξετε το εγγλεζικο θα δειτε οτι λεει 32-32 για < 160 που μαλλον ειναι το σωστο, ασχετα αν χανεις λιγο βαρος στο τιμονι.
Απάντηση με παράθεση
  #53  
Παλιά 25-03-07, 22:37
pwpwpali Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
pwpwpali είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ναι αλλα υπαρχη κ ενας αλλος τομεας που λεγετε θερμοκρασια....οταν εισαι στους 5 βαθμους θελεις πιο πολυ αερα απο οταν εισαι στους 35 ο λογος ειναι οτι μετα απο μια βολτα στο ενα θα δειχνει 30 αν εχει 30 αντε αν το ζορισεις πολυ να παει 31 κ στο αλλο μπορει να φτασει κ 34-35 οποτε το χειμωνα θελουμε παραπανω αερα
Απάντηση με παράθεση
Το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ.
  #54  
Παλιά 26-03-07, 08:52
Το avatar του χρήστη estamatis
estamatis Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 20-10-2005
Περιοχή: Θήβα (Βόλος)
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 68
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 247
estamatis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ.

Ελευθερία, το ίδιο ακριβώς πρόβλημα εχω και εγώ με τι αναρτήσεις μου. Το πήγα την επόμενη ημέρα που το πήρα στη Toyota σίγουρος ότι υπάρχει πρόβλημα με το σύστημα διέυθυνσης γενικά. Φυσικά δεν βρήκαν κανένα πρόβλημα.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχω είναι με την ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους το οποίο σε συνδιασμό με το ασαφές στην ευθέια τιμόνη κάνει την οδήγηση στην εθνική οδό όταν υπάρχουν δυνατοί άνεμοι δύσκολη.
Μετά από 2,5 χρόνια το έχω συνηθήσει πια και δεν με πολυενοχλεί. Ως λύση μου έχουν προτείνει ελατήρια χαμηλώματος αλλά τα μαμα αμορτισέρ θα χαλάσουν πολύ νωρίτερα ή αλλαγή αμορτισέρ και ελατήρια το οποίο είναι το βέλτιστο. Την δεύτερη λύση θα προτιμήσω αλλά όταν θα έρθει ο καιρός της αλλαγής των αμορτισέρ.
Δεν έχουμε και χρήματα για να πέταμα....

Να σκεφτείς πάντως ότι το Yaris της γυναίκας μου με τελειωμένα αμορτισέρ δεν έχει τόσο ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους...
Απάντηση με παράθεση
  #55  
Παλιά 26-03-07, 12:21
Το avatar του χρήστη sakis
sakis Offline:
 
Εγγραφή: 12-06-2004
Μοντέλο: Corolla H/B 1.4
Περιοχή: kabala
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 709
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 327
sakis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
εγω παλι θα συμφωνησω για τι υπερβολικα ελαφρυ τιμονι αλλα εχω καποιες εννστασεις για του πλευρικους και την ασαφεια στην πορεια.Καταρχην δεν νομιζω να υπαρχει κανενα αμαξι νορμαλ λεμε παντα που να ειναι ας πουμε ανετο με τους πλευρικους ανεμους και αυτο το εχω τσεκαρει στην διαδρομη Ξανθη-Κομοτηνη οπου υπαρχει και πινακιδα οτι υπαρχουν εντονοι πλευρικοι ανεμοι!!Εκει δεν εχω δει κανενα αυτοκινητο να μην εχει προβλημα στους πλευρικους μα κανενα!!!Εκτος και εαν εχεις καμια laborgini που το κεντρο βαρους του αυτοκινητου ειναι στην ασφαλτο σχεδον!!Δευτερον δεν εχω νιωσει χωρις υπερβολη καμια απολυτως ασαφεια σε μεγαλες ταχυτητες και ευθειες σε ταξιδια!!Σιγουρα ομως υπαρχει σημαβτικη βελτιωση με το χαμηλωμα και τα πιο σκληρα ελατηρια!!!Το Yaris που αναφερεις και εχω οδηγησει απειρες εχει ψηλοτερο κεντρο βαρους απο το corolla οποτε μου στην πραγματικοτητα εχει μεγαλυτερο προβλημα απο ενα corolla!!Και μια που το αναφερουμε η ασαφεια για εμενα στο corolla ειναι σε ενα ειδικα σημειο στην συμπεριφορα του πισω μερους σε στροφες!!!Εκει πασχει και θελει σημαντικη βελτιωση για να μπαινει σωστα!!
__________________
E12 TS ...................πολυ θα ηθελα!!!!!!!!!only look!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #56  
Παλιά 26-03-07, 13:35
Το avatar του χρήστη nikoskon
nikoskon Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 27-12-2006
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 276
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 254
nikoskon είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παιδιά στα μπροστινά λάστιχα πέφτει το βάρος της μηχανής,επομένως
με ίδια πίεση μπρος-πίσω είναι λογικό τα μπροστινά λάστιχα να είναι μαγουλιασμένα.
Εγώ για το λόγο αυτό βάζω 30-28 σε Ε10 και Ε11.
Απάντηση με παράθεση
  #57  
Παλιά 26-03-07, 14:24
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Ναι Νίκο έτσι είναι και απ' ότι βλέπω, άσχετα με το τι λένε τα βιβλιαράκια ή οι βενζινάδες, όλοι βάζουμε 1-2 psi παραπάνω μπροστά.
Απάντηση με παράθεση
  #58  
Παλιά 26-03-07, 15:22
Το avatar του χρήστη diafanh-psyxh
diafanh-psyxh Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 04-03-2004
Περιοχή: αθηνα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 769
diafanh-psyxh είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sakis Εμφάνιση μηνυμάτων
Καταρχην δεν νομιζω να υπαρχει κανενα αμαξι νορμαλ λεμε παντα που να ειναι ας πουμε ανετο με τους πλευρικους ανεμους και αυτο το εχω τσεκαρει στην διαδρομη Ξανθη-Κομοτηνη οπου υπαρχει και πινακιδα οτι υπαρχουν εντονοι πλευρικοι ανεμοι!!Εκει δεν εχω δει κανενα αυτοκινητο να μην εχει προβλημα στους πλευρικους μα κανενα!!!Εκτος και εαν εχεις καμια laborgini που το κεντρο βαρους του αυτοκινητου ειναι στην ασφαλτο σχεδον!!Δευτερον δεν εχω νιωσει χωρις υπερβολη καμια απολυτως ασαφεια σε μεγαλες ταχυτητες και ευθειες σε ταξιδια!!Σιγουρα ομως υπαρχει σημαβτικη βελτιωση με το χαμηλωμα και τα πιο σκληρα ελατηρια!!!Το Yaris που αναφερεις και εχω οδηγησει απειρες εχει ψηλοτερο κεντρο βαρους απο το corolla οποτε μου στην πραγματικοτητα εχει μεγαλυτερο προβλημα απο ενα corolla!!
ακριβώς όπως τα λες Σάκη.εγώ τι να πω που έχω station wagon και εχει μεγαλήτερη πλάγια επιφάνεια?ορισμένες φορές νιώθω σαν να μου ρίχνουν δυνατή κλωτσιά στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου άμα φυσάει πολύ δυνατά στην εθνική αλλά ποτέ δεν το χάνεις.μια μικρή διόρθωση στιγμιαία στο τιμόνι χρειάζεται.
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους


www.eseepa.gr

Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
Απάντηση με παράθεση
  #59  
Παλιά 26-03-07, 16:30
pwpwpali Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
pwpwpali είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikoskon Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιδιά στα μπροστινά λάστιχα πέφτει το βάρος της μηχανής,επομένως
με ίδια πίεση μπρος-πίσω είναι λογικό τα μπροστινά λάστιχα να είναι μαγουλιασμένα.
Εγώ για το λόγο αυτό βάζω 30-28 σε Ε10 και Ε11.
λιγη πιεση βαζεις...η τουοτα δινει 34-34 μεχρι τα 160 κ πανω απο τα 160 32-32....με το 30-28 περιοριζεις τους κολους αλλα αυτοι οι κολοι σε μια δυσκολη φαση στα πολλα μουτρα θα σου χρειαστουν...ασχετα απο το να μπαινει ταπα σου χρειαζοντε για να το βαζεις οπως πρεπει...κ τι γινετε οταν το βαρος παει πισω...βαλεις δλδ 2-3 ατομα κ ακομα χειροτερα κ αποσκευες?θα την ακουσουν....τρελα μουτρα...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη pwpwpali : 26-03-07 στις 21:32.
Απάντηση με παράθεση
  #60  
Παλιά 26-03-07, 17:09
Το avatar του χρήστη dinos
dinos Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 10-09-2004
Μοντέλο: EE111
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΣΟΣ
Μηνύματα: 1.146
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 368
dinos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παιδια αν κ εχουμε ξεφυγει λιγο απτο θεμα...μην ξεχναμε κ το ειπαν αρκετοι πιο πριν...το 28 μπορει να γινει κ 34 αρα το 34 ποσο οταν ζεσταθει αρκετα το λαστιχο???Απλα οταν βαζεις παραπανω πιεση μειωνεις τη φθορα του ελαστικου γιατι δεν εχει τις ιδιες τριβες...το θεμα ομως δεν ειναι η φθορα αλλα το κρατημα ετσι δεν ειναι???Γιαυτο λοιπον οταν ειμαστε στη πολη βαζουμε οσο λεει ο κατασκευαστης κ ας μαγουλιαζει κ ας φαινεται αντιαισθητικο...οταν παμε ταξιδακι βαζουμε 2λιμπρες παραπανω δεν τρεχει τπτ για να μειωσουμε κ την καταναλωση=>λιγοτερες τριβες=μεγαλυτερη οικονομια
__________________
ΟΤΑΝ ΒΑΡΕΘΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ , ΜΑΘΕ ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙΣ!!!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΤΙΜΟΝΙ dj.jorge TOYOTA AURIS 2 27-07-12 12:17
ΤΙΜΟΝΙ ΑΠΟ G6 pcline SUPPORT 3 18-10-11 23:47
Μηχανικο τιμονι george stam TOYOTA COROLLA E*101 0 17-10-11 10:53
Τρεμει το τιμονι!! alexx TOYOTA COROLLA 111(G6) 18 12-05-10 17:07
Τιμονι Corolla E12 Eleftheria TOYOTA COROLLA E 12 10 31-10-06 10:29



Page generated in 0,24189091 seconds (81,32% PHP - 18,68% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:34.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)