Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
 |
|
 |
Re: Ελεύθερα Φίλτρα και Χωάνες |
 |

22-06-05, 12:46
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Re: Ελεύθερα Φίλτρα και Χωάνες
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Baggelis";p="
Εννοεις το MASS AIR FLOW METER?Δεν βλεπω πουθενα να περρισευει κανενα καλωδιο με βυσμα η με σενσορα.το μοτερ δουλευει μια χαρα.Που μπορω να βρω στο ιντερνετ σχεδιο η φωτογραφια του φιλτροκουτιου?Εχεις κανεις στο forum carina II με κινητηρα 4AFE για να δει το φιλτροκουτι και να μου πει?Οι κατοχοι Corolla του 92-93 τι λενε?
|
Και να μην το εχεις συνδεμενο δουλευη μια χαρα το μοτερ (εγω το ειχα ξεχασμενο πανω απο 2 εβδομαδες),απλως δεν εχεις της ιδανικες ρυθμισεις λειτουργειας του μοτερ.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|

27-06-05, 10:46
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 13-06-2005
Μηνύματα: 8
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Δεν βρισκω πουθενα το σενσορα.Ρωτησα ενα μηχανικο και μου ειπε οτι αυτο το φιλτροκουτι 310mm x 155mm το ειχαν και αλλα μοντελα της τογιοτα carina II 2000cc,carina II 1800cc,corolla 1300cc,celica 1600 125ps και οτι το carina II του father δεν εχει τετοιο σενσορα.
|

06-07-05, 11:31
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 13-06-2005
Μηνύματα: 8
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τελικα το βρηκα το σενσορα!Ηταν καλα κρυμενος,το καλωδιο του ηταν γυρισμενο καθετα ως προς το κεντρικο καλωδιο και δεν φαινοταν.
|
 |
Re: Ελεύθερα Φίλτρα και Χωάνες |
 |

06-07-05, 16:34
|
 |
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-03-2004
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 161
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Ελεύθερα Φίλτρα και Χωάνες
Εχει βαλει κανεις αλλο φιλτρο μεσα στο φιλτροκουτι , βελτιωτικο,για Ε12 ?ποσο και ποιο :P :P
__________________
COROLLA-hais
|

07-07-05, 01:16
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 30-01-2004
Περιοχή:
Κοκ. Μύλος
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 2.432
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Έχω βάλει το jr αλλά δεν θυμάμαι τιμή. Έχω βγάλει και τον πνίκτη και έχω όση φασαρία ακριβώς χρειάζομαι.
|

11-07-05, 02:26
|
 |
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 06-03-2005
Περιοχή:
Αθηνα
Μηνύματα: 20
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Eγω εχω βαλει K&N αν θυμαμαι καλα 60ευρω,εχω βγαλει πνιχτη και εχω κανει τρυπα στον παπα.
__________________
E12 1,4 μαυρο
|
 |
Re: Ελεύθερα Φίλτρα και Χωάνες |
 |

22-08-05, 19:57
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 27-03-2005
Περιοχή:
'Ιλιον
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Re: Ελεύθερα Φίλτρα και Χωάνες
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania";p="
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar2003";p="
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania";p="
Θα πρεπει να σου πω οτι:1)Tο μηκος των σωληνων ευννοει την ταχυτητα του αερα,για τις κουρπες συμφωνο.2)Η καλυτερη κατασκευη ειναι πισω απο το φλας(συγκεκριμενα το δικο τραβαει πισω απο το αριστερο, γιαυτο το αριστερο φλας απο κατασκευης δεν εφαπτεται με το φαναρι,για να περναει ο αερας.3) Τραβαω φρεσκο αερα και δροσερο ενω εσυ ζεστο.4)Στα πολλα χ.α.ω λειτουργει σαν RAMAIR, δηλαδη ο αερας μπαινει με πιεση στη εισαγωγη βελτιωνοντας την αποδοση.
|
Φίλε Toyota mania καλησπέρα,
Ευχαριστώ για την απάντηση και έχω να κάνω τα κάτωθι σχόλια:
1)Δεν παίζει ρόλο μόνο το μήκος της σωλήνας για την ταχύτητα. Είναι και η διάμετρος που σημαίνει μεγαλύτερο όγκο αέρα. 2)Για το πού είναι η καλύτερη θέση δεν μπορω να εκφέρω γνώμη. Παίζουνε πολλά πράγματα ρόλο. 3)Μην νομίζεις ότι τραβάς πιο φρέσκο αέρα απ'οτι αν είχες βάλει φιλτροχωάνη γιατί όσο φρέσκος και αν είναι απ'εξω, όταν περάσει όλο αυτό το γόρδιο δεσμό της σωλήνας και του φιλτροκουτιού (αυξάνονται οι τριβές και συνεπώς και η θερμοκρασία - συμφωνείς  στη μηχανή φτάνει ζεστός. 4) Επίσης, θα μπορούσες να μου εξηγήσεις πως μπαίνει με πίεση στα πολλά χ.α.ω; Το στόμιο του φιλτροκουτιού είναι γυρισμένο εντελώς στο πλάι (αριστερά) σα λαιμός πάπιας και δεν κοιτάει καν μπροστά αλλά και πάλι, με όση ταχύτητα και να έρχεται ο αέρας, έτσι όπως κάνει την πρώτη κούρμπα απευθείας μετά το στόμιο, ο αέρας χτυπάει και χάνει όλη την ταχύτητα του.
Thanx
Madvinegar
|
Πιστεψε με παιζει,δοκιμασε να κουμπωσεις την χοανη πανω στην πεταλουδα και θα δεις,ενω τωρα εχεις καποιο μηκως σωληνα.Οπως σου ειπα για τις κουρπες συμφωνω και ο αμεσως επομενως μου στοχος ειναι καταργηση την αντηηχειων και καλυτερες κουρπες.Εεεε,τωρα με τις τριβες νομιζω οτι εισαι λιγο υπερβολικος,ο πλαστικος σωληνας απο το car ειναι λειως και δεν ζεσταινει τον αερα,ενω σε συμβουλευω να αλλαξεις των μεταλικο σωληνα γιατι ειναι καλως αγωγως τις θερμοτητας,αρα ζεσταινεται υπερβολικα σε σχεση με ενα πλαστικο.Τωρα για πιο πολλες λεπτομερειες ελπιζω να τα πουμε  σε καμια ειδικη στο Ακροπολις, εγω θα παω και τις 3 ημερες.
|
loud Ειπώθηκαν λάθη και από τους δύο.(όχι οτι εγώ είμαι ο έξυπνος, αλλά θα μου επιτρέψετε να πώ τη γνώμη μου). loud
Το μήκος του σωλήνα επηρρεάζει την ταχύτητα, αλλα κυρίως τη θερμοκρασία του εισερχόμενου αέρα. Όσο περισσότερες κουρμπες, γωνίες κτλ υπάρχουν αθροίζονται.
Οι σωλήνες είναι καλό που είναι μεταλλικές. Κοιτάχτε όποι βελτιωμένο αυτοκίνητο θέλετε. Όλες οι σωληνώσεις της εισαγωγης από και προς το Intercooler είναι μεταλλικές και ελαστικά κολλάρα στις γωνίες. Το μέταλλο είναι πίο λείο απο το πλαστικό. Βεβαια δεν το εξετάζουμε με το ματι, αλλα σε μοριακό επίπεδο.
Το μήκος του σωλήνα παίζει μεγάλο ρόλο. Έχω δοκιμάσει σε αυτοκίνητο φιλτροχωάνη μπροστα στη μετώπη με μεγάλο σωλήνα, μεσα στο χώρο της μηχανής με μικρότερο και πάνω στον "παπα" χωρίς σωλήνα. Σας πληροφορώ οτι είχα τρια διαφορετικά αυτοκίνητα.
Το θέμα είναι μεγάλο, αν θέλετε να επανέλθω να μου πείτε να διαβάσω μηχανική των ρευστών και τα ξαναλέμε!!!
Φιλικά....Πολυτεχνήτης και ερημοσπίτης
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων
Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
|
 |
Re: Ελεύθερα Φίλτρα και Χωάνες |
 |

23-08-05, 01:21
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Re: Ελεύθερα Φίλτρα και Χωάνες
Παράθεση:
ι σωλήνες είναι καλό που είναι μεταλλικές. Κοιτάχτε όποι βελτιωμένο αυτοκίνητο θέλετε. Όλες οι σωληνώσεις της εισαγωγης από και προς το Intercooler είναι μεταλλικές και ελαστικά κολλάρα στις γωνίες. Το μέταλλο είναι πίο λείο απο το πλαστικό. Βεβαια δεν το εξετάζουμε με το ματι, αλλα σε μοριακό επίπεδο.
|
Εχεις δει κανενα ατμοσφαιρικο αυτοκινητο απο το εργοστασιο να εχει μεταλλικες σωληνωσεις;Αυτες χρησιμοποιουνται κυριως σε turbo εφαρμογες και ειδικα σε μεγαλες πιεσεις γιατι τα κολαρα διαστελονται και ετσι εχουμε πτωση πιεσης.Σε ατμοσφαιρα δεν δουλευουν,γιατι ζεστενονται,αλλα και γιατι δεν ωφελουν σε τιποτα τον κινητηρα.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
 |
Re: Ελεύθερα Φίλτρα και Χωάνες |
 |

23-08-05, 13:52
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 27-03-2005
Περιοχή:
'Ιλιον
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Re: Ελεύθερα Φίλτρα και Χωάνες
loud Το γεγονός ότι τα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα δεν έχουν μεταλλικούς σωλήνες οφείλεται και σε λόγους μείωσης κόστους. Έδω εργοστασιακά turbo κυκλοφορούν και δεν έχουν ούτε μεταλλικές σωληνώσεις, ούτε intercooler. Αυτο το κάνουν όχι μόνο των μικρών πιέσεων και θερμοκρασιών που δουλεύουν τα εργαστασιακά, αλλα και λόγο κόστους. Σίγουρα στα ατμοσφαιρικά οι μεταλλικές σωληνώσεις δεν κάνουν τη διαφορά, αλλά ούτε αποτελούν μειωνέκτημα. Εξάλλου γνωρίζουμε οτι στα ατμοσφαιρικά, δεν μπορείς να πάρεις σημαντική δύναμη απο περιφεριακές επεμβάσεις. :x Άρα, μικρή διαφορά έχει αν βάλεις πλαστική ή μεταλλική σωλήνα, αν θα την θερμομωνώσεις η όχι κτλ...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων
Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
|
 |
Re: Ελεύθερα Φίλτρα και Χωάνες |
 |

23-08-05, 14:54
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2005
Περιοχή:
Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Re: Ελεύθερα Φίλτρα και Χωάνες
Γνωμη μου ειναι οτι δεν βαζουν μεταλλικους σωληνες γιατι ζεσταινουν το εισερχομενο αερα.
Η AC Shnitzer στις βελτιωσεις της χρησιμοποιει carbon σωληνες που και ανθεκτικοτατοι ειναι απο πλευρας αντοχης σε πιεση και δεν ειναι τοσο θερμοαγωγημοι. Θα εχετε υποψην σας και το φιλτροκουτι της BMC που εχει εξωτερικο περιβλημα απο carbon.
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Παρόμοια Θέματα
|
Θέμα |
Δημιουργός |
Forum |
Απαντήσεις |
Τελευταίο Μήνυμα |
Φίλτρα |
keichi |
TOYOTA COROLLA 111(G6) |
9 |
31-01-24 12:26 |
Page generated in 0,23661304 seconds (80,31% PHP - 19,69% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:50. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|