Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Re: 4E-FE -> 4E-FTE
  #31  
Παλιά 17-09-04, 13:04
Το avatar του χρήστη manos vasilakis
manos vasilakis Offline:
 
Εγγραφή: 05-12-2003
Μοντέλο: EE90 TURBO1.3
Μηνύματα: 96
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 273
manos vasilakis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: 4E-FE -> 4E-FTE

Αν καταλαβα καλα, παιζουν ρολο σαν εδρανα του στροφαλου στη μια περιπτωση και του εμβολου στην αλλη. ε?

Ακριβως ετσι.
Απάντηση με παράθεση
Re: 4E-FE -> 4E-FTE
  #32  
Παλιά 17-09-04, 23:44
nikolas Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 26-12-2003
Μηνύματα: 26
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 265
nikolas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: 4E-FE -> 4E-FTE

γεια σου φιλε απο το αιγαλεω, μενουμε και στην ιδια περιοχη εγω εχω μια g6turbo και θα σου δωσω μια συμβουλη αν εχεις ενα μαστορα που θα πηγενεις το αυτοκινητο και θα πρεπει να ξερει απο toyota (να ασχολειτε μονο με αυτα) και αν εσυ δεν το σκαλιζεις το αμαξι δηλ. δεν το οδηγας συνεχεια στο οριο δεν κανεις παιχνιδια με την πιεση τοτε σιγουρα δεν θα σου παρουσιασει κανενα προβλημα μιλαμε ενα μοτερ toyota=αξιοπιστια, παντος συμβουλη μου ειναι αφου εισαι φοιτητης να το αποφευγες και να αγοραζες ενα απλω g6 γιατι θα ειχε λιγοτερη καταναλωση και οταν εφτιαχναν τα οικονομικα σου το εκανες μετατροπη εσυ, σε ενα καλο μαστορα της toyota (υπαρχουν πολλοι) και στο λεω αυτο γιατι η πραγματικοτητα ειναι οτι αμα μπεις στην πριζα και το παρης turbo ε μετα δεν θα θελεις να του βαλεις και το λιγοτερο ενα barometro ενα πυρομετρο για να βλεπεις την λειτουργια του κινητηρα εγω γι'αυτα εδωσα 500 ευρω δεν θα θελεις να του κανεις μια δυναμομετρηση να δεις ποσα hp βγαζει ? δεν θα βαλεις καμια κοντρα με κανενα μαλακα και θα χασεις για λιγω και την αλλη μερα θα το πας στο συνεργειο μπας και σου ανεβασει κανα αλογα, γιατι δεν θα το παρεις turbo για να πηγενεις στο περιπτερο αλλα θα βαζεις και καμια κοντρουλα
__________________
corolla power
Απάντηση με παράθεση
Re: 4E-FE -> 4E-FTE
  #33  
Παλιά 19-09-04, 01:36
speedc Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 31-08-2004
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 102
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 265
speedc είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: 4E-FE -> 4E-FTE

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από G61.3T";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν καταλαβα καλα, παιζουν ρολο σαν εδρανα του στροφαλου στη μια περιπτωση και του εμβολου στην αλλη. ε?
question
Ευχαριστω για τις πληροφορίες !

loud Άλλος με 4Ε-FΤΕ και προβληματα?
Γεια σου φίλε G6 1.3T . Εχώ το G6 και έχω κάνει την συγκεκριμένη μετατροπή εδώ και ένα χρόνο. Το μοτέρ δεν βγάζει προβλήματα και αν αλλάζεις λαδια(συνθετικά) τακτικά (5000χιλ.) δεν θα εχεις ποτέ προβλημα αφου εχώ μιλήσει με πολλούς που του πίνουν το αίμα και είναι όλα οκ.Το πρόβλημα είναι στην τουρμπίνα αφου σύνήθως δεν αντέχει και ραγίζει το μαντέμι στο πορτάκι της wastegate (ρυθμίζει το πόση πίεση θα ανεβάσει η τούρμπίνα) . Ακόμη και μία καινούργια τουρμπίνα συνήθως δεν αντέχει πάνω απο 45000-50000χιλ. Το κακό όμως με την τουρμπίνα μας είναι ότι δεν παράγεται το μαντέμι ξεχωριστά και μόλις σπάσει πρέπει να δώσεις περίπου 1500 ευρώ για καινουργια αφου είναι κατοπιν παραγγελίας , αυθεντικο ανταλλακτικό ΤΟΥΟΤΑ κτλ. Η άλλη λύση είναι να αγοράσεις μια μεταχειρισμένη περίπου 300ευρώ και να προσεύχεσαι να κρατησει κανα χρόνο (όπως έκανα εγώ). Για να βάλεις αλλη τουρμπίνα δες προηγούμενες δημοσιεύσεις μου.
Ακόμη έχω αλλάξει δύο φορές wastegate γιατί η μαμά είναι ψιλοευαισθητη.
Προσωπικά αν γνωριζα για αυτην την κατάσταση με την τουρμπίνα δεν θα εβαζα το συγκεκριμένο μοτερ αλλα το ατμοσφαιρικό 20V . Τώρα για το αν θα πρέπει να προχωρήσεις στην αγορά αυτή θα σου πω απλά ότι αυτός λογικά θα πρέπει να έχει αλλάξει αρκετούτσικά πράγματα για να "δουλεύει" με 150 άλογα απο την αλλη πάλι η μετατροπή γενικώς είναι επίφοβο πράγμα και συνήθως δεν γίνεται με τον σωστό τρόπο γιατί φυσικά κοστίζει . Αν μας έλεγες ακριβώς τι έχει κάνει ίσως να μπορούσαμε να σε συμβουλέψουμε καλύτερα.
__________________
Corolla G6 4E-FTE
Απάντηση με παράθεση
  #34  
Παλιά 27-09-04, 00:38
Το avatar του χρήστη G61.3T
G61.3T Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 13-09-2004
Περιοχή: Aigalew
Μηνύματα: 21
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 256
G61.3T είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Τελικα βρηκα ενα L/B 1.3 του 99 με 5.500ευρω και μαλλον αυτο θα παρω. Υπολογιζω να δωσω 3.000 ευρω για να του βαλω το μαυροκαπακο, 500 περιπου για τα φρενα ,500 για ενα καλουτσικο σετ αναρτησεις ,1000 για 16ινστες ζαντες και καινουρια λαστιχα ,και 500 για αεροτομη και κανενα φουσκωματακι.. Τα λεω καλα?
Απάντηση με παράθεση
  #35  
Παλιά 27-09-04, 09:25
Το avatar του χρήστη UNIQUE
UNIQUE Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 06-05-2004
Μοντέλο: ΕΕ111
Περιοχή: ΚΑΛΛΙΘΕΑ
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 599
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 318
UNIQUE είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Βάλε κάτι παραπάνω στην ανάρτηση......και στα φουσκωματάκια!!!
Άντε με το καλό!!!!
__________________
MY SITE
Απάντηση με παράθεση
  #36  
Παλιά 27-09-04, 16:20
Anonymous Offline:
 
Εγγραφή: 21-10-2003
Μηνύματα: 1.377
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Anonymous είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από G61.3T";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Τελικα βρηκα ενα L/B 1.3 του 99 με 5.500ευρω και μαλλον αυτο θα παρω.
Καλη η τιμη αγορας

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από G61.3T";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Υπολογιζω να δωσω 3.000 ευρω για να του βαλω το μαυροκαπακο, 500 περιπου για τα φρενα ,500 για ενα καλουτσικο σετ αναρτησεις ,1000 για 16ινστες ζαντες και καινουρια λαστιχα ,και 500 για αεροτομη και κανενα φουσκωματακι.. Τα λεω καλα?
3000 με μαυροκαπακο? Φτανουν? question

500 για φρενα? Μπρος πισω? question

Για αναρτηση οσο βαλεις καλα ειναι! Ελατηρια?

Ζαντουλα 16 αρα, ε? Θα δειξει ωραια...

Τι φουσκωματακι? Για πες... 8)
Απάντηση με παράθεση
  #37  
Παλιά 28-09-04, 02:39
Το avatar του χρήστη G61.3T
G61.3T Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 13-09-2004
Περιοχή: Aigalew
Μηνύματα: 21
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 256
G61.3T είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
φιλε ξενος αυτα τα εγραψα, απο μερικα πραγματα που εχω ακουσει και απο κατι ψιλα που εχω ψαξει, για να μου πειτε την γνωμη σας.

2500 μου εχουν πει για το μαυροκαπακο -μοτερ-εγκεφαλο-πλεξουδα-. τα αλλα 500 τα υπεθεσα εγω για τοποθετηση κλπ.

στα 500 για τα φρενα, υπολογιζω πισω μεταχειρισμενο αξονα με δισκοφρενα, και μαλλον τρυπημα στους μπροστα με κανενα καλο set τακακια (και σωληνακια υψιλης?)

500 υπολογιζα αναρτηση και ελατηρια ,αλλα τωρα που το ξανασκεφτομαι θα παει τουλαχιστον 700-800

εχω βρει με 300-400 ευρω ντυσιμο ολο το αυτοκινητο με πολυεστερικα.και τα υπολοιπα για μια διακριτικη αεροτομη ,να ομορφηνει το κωλ@ρ@κι της L/B..
Απάντηση με παράθεση
4e-fe Αλαγώ Σε 4ε-fte
  #38  
Παλιά 11-11-04, 16:59
kostas_g6 Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 10-11-2004
Περιοχή: larissa
Μηνύματα: 11
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
kostas_g6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
4e-fe Αλαγώ Σε 4ε-fte

Είμαι νεος στην παρέα και θέλω να μάθω αν το σασμάν του G6 (φοράω τον εργοστασιακό κινητήρα 4E-FE )αντέχει στον κινητήρα 4F-FTE
__________________
toyota corolla G6
Απάντηση με παράθεση
Re: 4E-FE -> 4E-FTE
  #39  
Παλιά 12-11-04, 00:59
Το avatar του χρήστη Gorillas
Gorillas Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 30-01-2004
Μοντέλο: E12 1,8 3d Sol
Περιοχή: Κοκ. Μύλος
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 2.432
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 529
Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός
Re: 4E-FE -> 4E-FTE

Εμένα για το τετραπετάλουδο+κιβώτιο (δεν ξέρω αν είναι μαυροκάπακο) μου είπαν 2500-3000 από τα οποία 1000-1500 είναι η εργασία του ηλεκτρολόγου+μηχανικού+σέρβις που περιλαμβάνει χοντρικά φίλτρα, λάδια, ιμάντες, δίσκο πλατό και λοιπά αναλώσιμα
Απάντηση με παράθεση
Ζητόω Βοώθεια
  #40  
Παλιά 12-11-04, 12:59
kostas_g6 Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 10-11-2004
Περιοχή: larissa
Μηνύματα: 11
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
kostas_g6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ζητόω Βοώθεια

Γνωρίζει κάποιος να μου πεί αν το σασμάν του G6 αντέχει σε κινητήρα 4E-FTE γιατί πήγα να αγοράσω το μοτέρ και ο μαντράς μου είπε οτι πρέπει να βάλω το δικό του το σασμάν του 4E-FTE γιατί σε τρείς μηνες το εξατάχυτο θα το πάρω στο χέρι.
εχει βάλει κανείς 4E-FTE σε [acronym:122783130b="ΔΙΑΦΟΡΑ"]COROLLA[/acronym:122783130b] G6? πόσο καιρό το έχει φορεμένο ? του εβγαλε προβλήματα ?μέχρι τι ιπποδύναμη αντέχει ? χρειάζεται άλλες μετατροπές για να φορεθεί ο 4E-FTE σε [acronym:122783130b="ΔΙΑΦΟΡΑ"]COROLLA[/acronym:122783130b] G6 στογγυλοφάναρη ?
Παρακαλώ όποιος έχει κάνει μετατροπή ή γνωρίζει να βοηθήσει
__________________
toyota corolla G6
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,23381090 seconds (81,13% PHP - 18,87% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:38.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)