Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Αλλαγή τύπου λαδιού, σε παλιό vvti κινητήρα;
  #1  
Παλιά 19-05-21, 18:53
agrileza Offline:
 
Εγγραφή: 09-10-2019
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 75
agrileza είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αλλαγή τύπου λαδιού, σε παλιό vvti κινητήρα;

Το θέμα αφορά για αλλαγή τύπου λαδιού, όσο παλιώνει ο κινητήρας.
Σε vvti μηχανές ο κατασκευαστής προτείνει το SAE 5W30.
Ο κινητήρας που έχω 20 ετών παλιός, με 190000χλμ δεν καίει λάδι. Πιο συγκεκριμένα στα 7500χλμ έδειξε στην βέργα λαδιού περίπου 1 εκατοστό κάτω απο το max.


Μου είπε ένας μάστορας να πάω σε SAE 10w40 εφόσον ο κινητήρας έχει παλιώσει.


Τί είναι καλύτερα, να μείνω στο SAE 5W30 ή να πάω σε SAE 10w40;
Αν είναι να μείνω στο SAE 5W30, ποιό είναι αυτό που θα μου δείξει να πάω σε SAE 10w40 ή άλλου τύπου;


Εσείς εξακολουθείτε να βάζετε 5W30 στους παλιούς vvti κινητήρες;

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agrileza : 19-05-21 στις 22:39.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 20-05-21, 18:23
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 09-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 64 male
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 188
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπέρα.
Βάζουμε πάντα λιπαντικό με τις προδιαγραφές που θέλει ο εκάστοτε κατασκευαστής. Όταν αρχίσει ο κινητήρας να καταναλώνει μεγάλες ποσότητες λιπαντικού γίνεται επισκευή ή αλλάζεται ο κινητήρας.
Σε έναν κινητήρα που καταναλώνει λιπαντικό η λύση του μεγαλύτερου ιξώδους σκεπάζει μερικός το πρόβλημα και όχι για πολύ.

Γνώμη μου να παραμείνεις στο 5w-30, να συνεχίσεις τις αλλαγές λιπαντικού ανά 7,500χιλ ή 1 έτος (χωρίς αυτό να είναι απόλυτο γιατί αν οδηγείς δίχως αύριο κατεβάζεις κι άλλο τα χιλιόμετρα ) να επιλέξεις ένα λιπαντικό στις προδιαγραφές του κατασκευαστή πάντα, αλλά με τα καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά (ιξώδες στους 100°C ,Δείκτης ιξώδους, HTHS στους 150°C, απώλεια λόγω εξάτμισης, θειική τέφρα κτλ ) και όταν θεωρήσεις ότι αυξήθηκε η κατανάλωση να πας το πολύ σε 5w-40.
Αυτά αν σέβεσαι την περιουσία σου και θέλεις ο κινητήρας σου να γράψει πολλά χιλιόμετρα πριν ανοιχτεί για επισκευή.
(Επειδή με τα λιπαντικά γίνεται το έλα να δεις, προσπάθησε να παίρνεις "πιστοποιημένα" και όχι "συνιστά αυτό το προϊόν για οχήματα".
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 26-05-21, 17:35
agrileza Offline:
 
Εγγραφή: 09-10-2019
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 75
agrileza είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από costas.x Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπέρα.
Βάζουμε πάντα λιπαντικό με τις προδιαγραφές που θέλει ο εκάστοτε κατασκευαστής. Όταν αρχίσει ο κινητήρας να καταναλώνει μεγάλες ποσότητες λιπαντικού γίνεται επισκευή ή αλλάζεται ο κινητήρας.
Σε έναν κινητήρα που καταναλώνει λιπαντικό η λύση του μεγαλύτερου ιξώδους σκεπάζει μερικός το πρόβλημα και όχι για πολύ.

Γνώμη μου να παραμείνεις στο 5w-30, να συνεχίσεις τις αλλαγές λιπαντικού ανά 7,500χιλ ή 1 έτος (χωρίς αυτό να είναι απόλυτο γιατί αν οδηγείς δίχως αύριο κατεβάζεις κι άλλο τα χιλιόμετρα ) να επιλέξεις ένα λιπαντικό στις προδιαγραφές του κατασκευαστή πάντα, αλλά με τα καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά (ιξώδες στους 100°C ,Δείκτης ιξώδους, HTHS στους 150°C, απώλεια λόγω εξάτμισης, θειική τέφρα κτλ ) και όταν θεωρήσεις ότι αυξήθηκε η κατανάλωση να πας το πολύ σε 5w-40.
Αυτά αν σέβεσαι την περιουσία σου και θέλεις ο κινητήρας σου να γράψει πολλά χιλιόμετρα πριν ανοιχτεί για επισκευή.
(Επειδή με τα λιπαντικά γίνεται το έλα να δεις, προσπάθησε να παίρνεις "πιστοποιημένα" και όχι "συνιστά αυτό το προϊόν για οχήματα".

Έλα ντε πριν καιρό, που κάποιοι χρησιμοποιούν την "κακή εμπειρία" της συγκεκριμένης γενιάς (πρώτα vvti) ότι καίγανε λάδια και αποπειράθηκαν να μου βάλουν 10w40??? Πάλι καλά που το είδα και απαίτησα να μου αλλάξουν τα λάδια σε 5w30 αφού τους τόνισα επανελημένα ότι δεν καίει λάδια. Όσα φτιάχτηκαν στην ιαπωνία είχαν το πρόβλημα και όχι σε αυτά που βγήκαν απο αγγλικό εργοστάσιο (τα liftback). Βοήθησε κάποιος απο το forum!
Απάντηση με παράθεση
απα
  #4  
Παλιά 28-05-21, 02:53
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απα

Πρωτον, Εφοσον μας λες οτι κατεβηκε ενα εκατοστο απ τη βεργα, δε μπορεις να πεις οτι δε καιει...Καιει!! Τσιμπαει θα το ελεγα καλυτερα...

Στην ιδια φαση ειμαι και εγω με εγγλεζικο λιφτμπακ και 245.000χλμ, θελω περιπου 1 λιτρο στα 5000χλμ...

Προσωπικα θα συνεχισω με 5w30 της Τογιοτα αφου ειμαι 100% σιγουρος οτι αν βαλω χοντροτερο λαδι δε θα δω διαφορα...Το ιδιο θα καιει...
Το χοντροτερο λαδι δε μειωνει τη καταναλωση συμφωνα με δικα μου εξης πειραματα...

Σε 2Ε μηχανη οσο εκαιγε με 5w40 τα ιδια εκαιγε με 20w50...
Σε 4Ε μηχανη οσο εκαιγε με 5w40 τοσο εκαιγε με 10w40 τοσο εκαιγε με 15w40..
Σε VW αεροψυκτο οσο εκαιγε με 30αρι τοσο εκαιγε με 40αρι τοσο εκαιγε με 15w40 τοσο εκαιγε με 20w50.............

Δε θα δεις καμια διαφορα, αμα καιει, καιει, οτι λαδι και να βαλεις ακομα και σπορελαιο...

Εισαι μια χαρα ομως ακομα ενα εκατοστο στη βεργα ειναι μισο λιτρακι στα 7500, ψιλοπραγματα δηλαδη...

*Εγω δεν εχω προβλημα να βαζω λιγο λαδι που και που στα π@π@ρια μου...Τα ασχημα ξεκινανε κατα τη γνωμη μου αμα αρχισει ο μπλε καπνος απ την εξατμιση (1lt/1500km....1lt/1000km), εκει βραστα, παιρνεις μετρα

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη keichi : 28-05-21 στις 03:00.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 04-06-21, 20:08
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 09-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 64 male
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 188
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπέρα.
Νομίζω ότι γενικώς γίνεται ρηχή ανάλυση του θέματος "καύση λιπαντικού. Όσα διαβάζω και ακούω έχουν να κάνουν με το πόσο λιγότερο λιπαντικό δείχνει η βέργα λαδιού και πόσο χοντρό λιπαντικό να βάλω για να μην το καίει.
Εκτός της καύσης λιπαντικού λόγω της εργοστασιακά σχεδιαστικής αστοχίας ενός κινητήρα οι άλλοι λόγοι είναι ακατάλληλο λιπαντικό, μεγάλα διαστήματα αλλαγής, κολλημένα ελατήρια εμβόλου σε κινητήρα με σχετικά λίγα χιλιόμετρα, ή λόγω φθοράς κυλίνδρου/ελατηρίων εμβόλου σε κινητήρα με πολλά χιλιόμετρα.
Για την επιλογή λοιπόν λιπαντικού με μεγαλύτερο ιξώδες (ώστε να περιορίσουμε την καύση του), θεωρώ πως πρέπει να λάβουμε υπ όψιν και τις φθορές ή μη, στα υπόλοιπα τριβομενα μέρη κυρίως στα κουζινέτα στροφάλου / μπιέλας, την ταχύτητα κυκλοφορίας λιπαντικού (αρχική εκκίνηση και λίπανση εκκεντροφόρων, μεταβλητούς χρονισμούς), την αντίσταση της ροής του ίδιου του λιπαντικού (απαγωγή θερμοκρασίας ), την ποιότητα του λιπαντικού (συνήθως τα λιπαντικά με μεγαλύτερο ιξώδες είναι χαμηλής ποιότητας).
Σε κινητήρες που θέλουν λεπτόρρευστα λιπαντικά, με σχετικά λίγα χιλιόμετρα στο κοντέρ, (άρα σχεδόν μηδενικές φθορές στα τριβομενα μερη) και τα καίνε κυρίως λόγω μη σωστής συντήρησης, νομίζω είναι λάθος να πάμε σε παχύτερα.

Θεωρώ λοιπόν πως μεγαλύτερο ιξώδες του κανονικού αξίζει να βάλουμε σε πολύ δουλεμένους κινητήρες για να καλύψουμε μερικώς τις φθορές των κουζινέτων παρά για να σταματήσουμε την καύση.
Πιστεύω πως με αλλαγή λιπαντικού (προδιαγραφών κατασκευαστή) ανάλογα τον τρόπο και τις συνθήκες που δουλεύει ένας κινητήρας, όταν θα αρχίσει να καταναλώνει λιπαντικό, η γενική φθορά του θα επιβάλλει μεγαλύτερο ιξώδες έως ότου επισκευαστεί ή αντικατασταθεί.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Αλλαγή φίλτρου λαδιού κωνσταντίνος SUPPORT 5 29-12-10 14:46
Φίλτρο λαδιού για Ε111 facelift VVti THEMIS TOYOTA COROLLA 111(G6) 2 28-05-08 13:24
Αλλαγή κινητήρα Demonz_Corolla TOYOTA COROLLA 111(G6) 5 19-01-07 02:49
Αλλαγή Κινητήρα Από Ε12 1.4 Σε Celica Vvti 2003 1794cc wasntme TOYOTA COROLLA E 12 5 26-04-06 10:19
Αλλαγώ Κινητώρα kissand SUPPORT 4 08-04-05 17:37



Page generated in 0,16434789 seconds (83,64% PHP - 16,36% MySQL) with 31 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:29.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)