Troubleshooting
Οι άκρες των μπουζί μπορουν να μας πουν την αρκετα για την κατασταση του κινητηρα μας.
Η εξέταση στις άκρες των μπουζί μπορεί να μας πει εάν η μηχανή σας έχει ένα πρόβλημα που χρειάζεται διόρθωση. Απεικονίζουν την απόδοση μιας καλά συντονισμένης μηχανής ή κακώς διατηρημένης. Τα κακά βουλώματα των μπουζί μπορούν να προκαλέσουν την υπερθέρμανση, το τραχύ τρέξιμο, την απώλεια δύναμης και ακόμη και την αποτυχία μηχανών.
Ελέγχοντας τις ακρες των μπουζί σας τακτικά και χρησιμοποιήστε αυτό το διάγραμμα ως οδηγό στην απόδοση σημείων προβλημάτων.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Κανονικός
2. Κανονικός με το κόκκινο επίστρωμα
Αιτία: Κόκκινο επίστρωμα ως αποτέλεσμα των καυσίμων
πρόσθετη ουσία στα αμόλυβδα καύσιμα.
3. Καύσιμα που λερώνονται
Αιτία: Ελαττωματικά έμφραξη-υπερβολικά πλούσια καύσιμα
προβλήματα ανάφλεξης μιγμάτων ή θερμότητα βουλωμάτων
σειρά πάρα πολύ κρύα.
4. Εκπυρσοκρότηση
Αιτία: Λανθασμένο αβανς ,καύσιμα με λίγα οκτάνια.
5. Φορεμένο μπουζί
Αιτία: Το μπουζί χρησιμοποιήθηκε πέρα από την διάρκεια
ζωής του. Ανάγκη για αντικατάσταση.
6. Λερωμένο από άνθρακα
Αιτία: Χαμηλή ψυχρότητα των μπουζί,
εκτεταμένη αργόστροφη οδήγηση.
7. Προανάφλεξη
Αιτία: Υψηλή ψυχρότητα των μπουζί-
υψηλό αβανς,φτωχο μίγμα αέρα/καυσίμων .
8. Λερωμένο από άνθρακα
Αιτία: Κακός έλεγχος λαδιων,χαλασμενοι δακτύλιοι των μπουζι,χαλασμενοι οδηγοί βαλβίδων.
9. Μηχανική ζημία
-----------------------------------------------------------------------------------------------
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
|