Θέμα: Φίλτρα
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #9  
Παλιά 30-01-24, 18:30
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 65 male
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 194
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπέρα.
όσον αφορά τα φίλτρα ειδικά του λαδιού αν υπάρχει οικονομική δυνατότητα καλύτερα να μπαίνει το γνήσιο.
Έχει αρκετά χρόνια που άνοιξα και μέτρησα το μήκος του χαρτιού ενός γνήσιου και κάνα δυο από άλλες επώνυμες μάρκες. Καμία σχέση ως προς το μήκος.
Όπως άνοιξα και φίλτρο βενζίνης γνήσιο και ιμιτασιόν.
Στο γνήσιο είχε χαρτί σε όλο το ύψος του φίλτρου στο ιμιτασιόν μέχρι την μέση.
Του λαδιού έχει ελατήριο στο κέντρο το οποίο πατάει ένα έλασμα, και ανοίγει σε πίεση 1 bar (πολύ παχύ λάδι σε αρνητικές θερμοκρασίες ή βουλωμένο φίλτρο ) δίοδο ώστε να περάσει το λάδι αφιλτράριστο στον κινητήρα για να μην μείνει από λίπανση.

Η ανεπίστροφη βαλβίδα είναι η ελαστική μεμβράνη που βλέπουμε στο φίλτρο κάτω από τις περιμετρικές τρύπες. Θεωρητικά δεν αφήνει το φίλτρο να αδειάσει από λάδι όταν ο κινητήρας είναι σβηστός κάτι που συμβαίνει - τουλάχιστον στον δικό μου κινητήρα 4e-fe - όσο το φίλτρο είναι καινούριο.
Επίσης άνοιξα καινούριο φίλτρο λαδιού MAN το ενα made in germany και το άλλο σε άλλη χώρα παραγωγής μαλαισια νομίζω. η τσαπατσουλιά στο της μαλαισιας ήταν παραπάνω από εμφανή.
Απάντηση με παράθεση