H TOYOTA προτείνει 5w-30 αλλά (κατά την άποψή μου) αυτό μπορεί (και πρέπει!!) να εφαρμόζεται για όσο το μοτέρ είναι υγιές και οι ανοχές (μεταξύ εμβόλων-χιτωνίων) είναι εντός κατασκευαστικών ορίων. Όταν οι εν λόγω ανοχές αυξηθούν, είναι λογικό μια ολοένα αυξανόμενη μικροποσότητα του 5W-30 να καίγεται στον θάλαμο καύσης και η λίπανση των κινούμενων μερών να μην γίνονται σωστά, λόγω του ότι το λιπαντικό είναι πλέον αρκετά λεπτόρευστο για τις αυξημένες ανοχές. Συνεπώς, η χρήση του 10W-30 ή 10W-40 δεν είναι απαγορευτική (είναι μάλλον επιβεβλημένη), καθώς μπορεί να ανταπεξέλθει στις αυξημένες πλέον ανοχές και στις θερμοκρασίες Ελλάδας.
Εννοείται ότι, αν αυξηθούν περαιτέρω οι ανοχές (συνεπώς και η κατανάλωση λιπαντικού), δεν πάμε σε 15W ή 20W, διότι το λιπαντικό περνάει και από άλλα μέρη του κινητήρα (πχ vvti) τα οποία ΔΕΝ θέλουν χοντρό λάδι!!
