Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 30-07-23, 18:41
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 65 male
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 194
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπέρα.


"DENSO: K16TR11
NGK: BKR5EKB11
Μπορείτε να μου πείτε τι διαφορές έχουν μεταξύ τους και πόσα χιλιόμετρα βγάζουν? "
Δεν έχουν διαφορές. μόνο η μάρκα αλλάζει. Είναι μπουζί διπλού ηλεκτροδίου γείωσης με διάκενο 1,1mm. Ο κατασκευαστής συνιστά μόνο το συγκεκριμένο μπουζί (διπλού ηλεκτροδίου γείωσης).



"Στον κινητήρα αυτόν τον 4E-FE μπορούμε να βάλουμε μπουζί ιριδίου? "
Το μπουζί ιριδίου έχει τον ίδιο τρόπο λειτουργίας με τα κλασσικά, απλά έχει κάποιες διαφορές στα υλικά από τα οποία είναι φτιαγμένο με πιο βασική την εξής:
χρησιμοποιεί για ηλεκτρόδιο υλικό από ιρίδιο το οποίο είναι πιο λεπτό κι έτσι δημιουργείται πιο εύκολα ο σπινθήρας και με χαμηλότερη τάση.

Έβαλα μπουζί ιριδίου σε 4E-FE προηγούμενης γενιάς του δικού σου και στις 10.000 χιλιόμετρα που τα έβγαλα να δω πως είναι, το ιρίδιο είχε καεί στο μεγαλύτερο μέρος του.
Όσο για το διάστημα αλλαγής ακολουθείς τα διαστήματα service του κατασκευαστή.
Απάντηση με παράθεση