Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1490  
Παλιά 05-02-21, 15:37
G6 john Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-06-2011
Μοντέλο: corolla g6 1400 vvti
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 58 male
Μηνύματα: 92
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 181
G6 john είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Edessaios Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν προσωρήσεις σε υπερκυβισμό πρέπει οπωσδήποτε να μετρήσεις τους κυλίδρους σου για το αν έχουν γίνει οβαλ. Το 90% και παραπάνω των κινητήρων, για να μη πω το 100%, έχουν γίνει οβαλ. Όταν λέμε οβάλ μη φανταστείς να έχουν γίνει πεπόνι, , αλλά και τα λίγα μικρά που έχει πάρει φτάνει για να συνεχίσει να καίει λάδι άσχετα αν βάλεις καινούργια πιστόνια και ελατήρια. Γι'αυτό το ρεκτιφιέ είναι η μόνη λύση για να κάνεις σωστή δουλειά κι ας έχει κάποιο κόστος παραπάνω. Και φυσικά μετά θα πας σε πιστόνια 79,5χιλ και όχι 79χιλ. όπως είναι τα στάνταρ. Αυτό όσο για την συγκεκριμένη απορία σου. Αφού έχεις διαβάσει και όλα τα άλλα είσαι σε καλό δρόμο.....
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsavman Εμφάνιση μηνυμάτων
Ισχύει ότι τα παλιά πιστόνια δημιουργούσαν το πρόβλημα με τα ελατήρια, λόγω ελλιπούς λίπανσης αυτών.
Το θέμα είναι, ρισκάρεις να τα βάλεις όλα καινούρια με πιθανότητα οβάλ κυλίνδρων; Έχουν επισκευαστεί έτσι πολλά και συνέχισαν να έχουν πρόβλημα με κάψιμο λαδιών, αυτή τη φορά καθαρά από την οβαλότητα.
Η οβαλότητα επίσης οδηγεί και σε piston-slap, το οποίο είναι και επικίνδυνο.

Δες αν θέλεις και αυτό το βίντεο.

Προσωπική μου γνώμη είναι να βρεις ένα xZZ μπλοκ από το 2005 και μετά, και να φτιάξεις αυτό, ιδανικά ένα 4ΖΖ ώστε να είναι και νόμιμο.
Να σαι καλά σε ευχαριστώ για την απαντηση.Εκανα,να σου πω, λοιπον την επισκεψη στον Πασπαλιε και ρωτησα τις τιμες για τα πραγματα 1zzfe και βρεθηκα στα προθυρα εγκεφαλικου,ενω οι τοτε τιμες που λεγαν τα παιδια ηταν 1700€,σημερα με 20% εκπτωση που εχει ενας φιλος μηχανικος ειναι 2498€,δηλαδη 3000€ χωρις την εκπτωση.Τραγικο,1300 μονο ο στροφαλος.Οποτε εφυγε και τελειως απο το μυαλο μου και ρωτησα σε καποιον για μια τιμη,οπως λες κι εσυ για κορμοκαπακο μονο χωρις περιφερειακα,που οπως ειπα δεν θα ηθελα να μπλεξω με πεταλουδες και μπεκ, γιατι μετα θα θελει και προγραμμα,μου ειπε 700-800€ με αλλαγμενα ελλατηρια απο εκεινον,για να ειναι σιγουρος,λεει.Δεν ξερω σαν τιμη τι λεει,επειδη θα ειναι γυμνο,μηπως ξερετε εσεις καλυτερα? αλλα δεν εχει και τωρα λεει,εχουμε καποιον αλλο αξιοπιστο Αθηνα να ρωτησω?Εν τω μεταξυ οπως εχουν πει και τα παιδια εδω ,δεν θα εχω προβλημα με μαμα εισαγωγη,μπεκ και εγκεφαλο και εξατμιση,νομιζω του vvti ειναι 45mm.Το λεω γιατι ο ανθρωπος αυτος μου ειπε οτι θα δουλευει φτωχα σαν 1800,αλλα οk.Και μηπως εχω θερμοκρασιες μεγαλες στην εξατμιση και στον καταλυτη.Γιατι δεν συζητω για εξατμισοβαβουρες καθ'οτι 50αχρονος χαχαχα.Θελω ησυχια με μαμα εξατμιση

Υ.γ να σου πω ελισης,οτι λεω για 1zz γιατι οπως μαθαμε με τις τιμες,ειναι αδυνατον να βρω ενα 4zz (για να μην εχω δηλωματα οπως λες) και μετα να αγορασω και τα πραγματα καινουρια,θα φτασει μια περιουσια.Οποτε αναποφευκτα για τη νομιμοτητα,που ειπες,θα εχω θεμα οντως.Αλλα αφου θα γινει που θα γινει να το χαρω κιολας.Μην παω σε ημιμετρα(1600 ) .Δεν ξερω ετσι ελεγα.....

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη G6 john : 06-02-21 στις 19:36.
Απάντηση με παράθεση