Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1488  
Παλιά 01-02-21, 15:01
G6 john Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-06-2011
Μοντέλο: corolla g6 1400 vvti
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 58 male
Μηνύματα: 92
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 181
G6 john είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παιδιά σας ευχαριστω για τις απαντήσεις. Ναι κι εγω εχω ακούσει ότι το ρεκτιφιε δεν ενδεικνυται για αυτα τα μοτερ,δεδομενου οτι δεν μπορουν να μπουν χιτωνια οπως τον παλιο καιρο και χαλαει η επιστρωση.Ομως αν σκεφτω για αλλο μπλοκ,τι θα ειναι κι αυτο? ο μαντρας που ενδεχομενως θα το παρω,που θα ξερω οτι θα μου πει αληθεια οτι ειναι απο τη νεα σειρα που δεν καιγανε? μα ουτε αυτος μπορει να το ξερει καν.Τα φερνουν με το κιλο στις νταλικες.Εντω μεταξυ ελεγα να μην μπλεξω και με δηλωματα κσι ιστοριες αν κρατουσα το δικο μου μπλοκ.Αν τα ριξω ετσι μεσα με καινουρια ελατηρια(που οπως ειπε και ο φιλος μπορει να ειναι και κολημενα) αν ειναι να κσιει λαδι δεν θα ειναι λετε,σαφως πολυ λιγοτερο? Εις γνωση μου οτι εινσι ενα αμαξι 20ετιας και λιγο λαδακι δικαιολογειται.Δηλαδη αν κατεβαινε στο μισο η καταναλωση ισως την παλεψουμε,που λενε
Επίσης είναι και το θέμα με τα παλιά πιστονια με τις 4 τρυπες και οχι τις 8,που πιστεύω ευθύνεται κατά πολύ για το λαδοκαψιμο.
Λιγο αυτο,λιγο τα καινούργια ελατήρια, δεν θα μαζευτεί λέτε?

Αθηνα καποιος που να εχεις ασχοληθει και δομιμασει τη συνταγη ξερουμε? εννοω μηχανικος αλλα και καποιος φιλος που να το εχει κανει,να μου πει δυο πραγματα

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη G6 john : 02-02-21 στις 12:15.
Απάντηση με παράθεση