Αν προσωρήσεις σε υπερκυβισμό πρέπει οπωσδήποτε να μετρήσεις τους κυλίδρους σου για το αν έχουν γίνει οβαλ. Το 90% και παραπάνω των κινητήρων, για να μη πω το 100%, έχουν γίνει οβαλ. Όταν λέμε οβάλ μη φανταστείς να έχουν γίνει πεπόνι,

, αλλά και τα λίγα μικρά που έχει πάρει φτάνει για να συνεχίσει να καίει λάδι άσχετα αν βάλεις καινούργια πιστόνια και ελατήρια. Γι'αυτό το ρεκτιφιέ είναι η μόνη λύση για να κάνεις σωστή δουλειά κι ας έχει κάποιο κόστος παραπάνω. Και φυσικά μετά θα πας σε πιστόνια 79,5χιλ και όχι 79χιλ. όπως είναι τα στάνταρ. Αυτό όσο για την συγκεκριμένη απορία σου. Αφού έχεις διαβάσει και όλα τα άλλα είσαι σε καλό δρόμο.....
