Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 16-06-20, 14:05
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 65 male
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 194
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπέρα.
"στην πολλαπλή εισαγωγή έχει μια βίδα έμενα και αυτή έχει ένα λαστιχάκι oring," Νικηφόρε στον δικό μου 4e-fe το o-ring αυτό είναι ακόμη το μανισιο στεγανοποιεί πολύ καλά και δεν αφήνει τη βίδα να χαλαρώσει. Η βίδα αυτή εκτός της ρύθμισης ρελαντί ρυθμίζει και το ποσοστό του CO. Την βίδα δεν την ρυθμίζουμε όπου θέλουμε εμείς. Η αρχική ρύθμιση της είναι με τις επαφές Ε1 και ΤΕ1 βραχυκυκλωμένες στο φις αυτοδιαγνωσης και με τον κινητήρα σε θερμοκρασία λειτουργίας βάζουμε το avans στις 10° BTDC και ρυθμίζουμε την βίδα ώστε να έχουμε 700 rpm. Όταν αποσυνδέσουμε τις επαφές Ε1 και ΤΕ1 τότε ο κινητήρας έχει στροφές και avans ανάλογα με τις τιμές που παίρνει ο εγκέφαλος από τους διάφορους αισθητήρες. ( οι στροφές είναι περίπου 700 και το avans είναι κυμαινόμενο από 8° έως και 12° περίπου). Αν σφίξεις τελείως την βίδα οι στροφές πέφτουν αρχικά γύρω στις 500 και μετά τις ανεβάζει στις 700 η βαλβίδα έλεγχου ρελαντί η οποία δουλεύει πολύ πιο γρήγορα. Η βίδα είναι τύπου βελόνας και πολύ εύκολα μειώνεται ο αέρας που αφήνει να περνά (παρ ότι δεν έχει μεταβληθεί η θέση της) λόγω των επικαθίσεων από αναθυμιάσεις λαδιού. Τις περισσότερες φορές το μη κανονικό ρελαντί οφείλεται σε βρομιές που έχουν μειώσει ή φράξει τρυπούλες που επιτρέπουν την είσοδο αέρα στην εισαγωγή όταν η πεταλούδα είναι κλειστή. Μετά το καλοκαίρι που λόγω αυξημένων θερμοκρασιών και διάθεσης για γκάζια, σε αυτοκίνητα που έχουν τα χιλιόμετρα τους ή και σε πιο καινούρια που βάζουν όχι ποιοτικά λιπαντικά και αναθυμιάζουν εύκολα καλά είναι να γίνεται ένας έλεγχος / καθαρισμός πολλαπλής εισαγωγής, πεταλούδας, βαλβίδας ρελαντί, και βαλβίδας PCV.
Πρόσφατα σε yaris του 2000 με ρελαντί περίπου 600 rpm και τρέμουλο στον κινητήρα είδα μεγάλη διάφορα με την αλλαγή του φίλτρου λαδιού έλεγχου του αισθητήρα vvt-i.
Απάντηση με παράθεση