Καλησπερα, δλδ το μοτερ δεν αλλαζει στροφες και αλλαζει μονο στο στροφομετρο? γιατι οι φιλοι παραπανω αλλα λενε.
Εμενα εχει φαει μια φρικη τωρα τελευταια αλλες φορες καθεται ποιο ψηλα, αλλες ποιο χαμηλα και αλλες φορες με γκαζια μενει στα γκαζια...
αλλα ακουω και το μοτερ, εχω βρει τι ειναι αλλα βαριεμαι ταμαλα...
στην πολλαπλη εισαγωγη εχει μια βιδα εμενα και αυτη εχει ενα λαστιχακι oring, αυτο η Toyota δεν το δινει ανταλλακτικο, βαζουμε του εμποριου και μαμιουνται μετα, αλλες φορες ποιο μεγαλο αλλες ποιο μικρο και αναλογα η βιδα αν ξεβιδωνει ή βιδωνει αλλαζει το ρελαντι , αναφερομαι σε 4EFTE αλλα το ιδιο συστημα εχουν και οι 4EFE σε 101 και starlet ep91.
Με ζεστο μοτερ εχω καπου 650 πλεον, οταν το ειχα ρυθμισει εγω το ειχα 800 και οταν ηταν το μοτερ στο σταρλετ το ειχα 1000.
Οταν δωσω πολλα γκαζια και του λασκαρει η βιδα στην κυριολεξια μπορει να κραταει και 2000 και μετα απο μερικα ακομα πεφτει ξανα.
Οταν ξεβιδωνει ανεβαζει και οταν βιδωνει κατεβαζει.
Εκτος αν την ρυθμισω χειροκινητα, οταν δεν θα βαριεμαι θα βρω κανα λαστιχακι, απο καμια βρυση πρεπει να κανει...
|