Καλημέρα, επειδή τυγχανει να εχω και τα 2 μοτερ και ξερω τις διαφορες, παλια με το 2Ε-Ε όμως ειχα σκεφτει να το κανω τούρμπο και αυτό που λες και αλλοι το σκεφτηκαν. Δεν αξιζει σε καμια περιπτωση, μονο η αγορα ολων αυτων είναι η τιμη κοντα στην αγορα του μοτερ. Μετα από την στιγμη που το ανοίγεις και αλλαζεις πραγματα και μετατροπή τετοια ατμοσφαιρικο σε τούρμπο αξιοπιστια γιοκ καπουτ….
Τωρα να πω τις διαφορες, θες την πολλαπλη εισαγωγή του 4ΕFTE, πολλαπλη με τουρμπινα εννοείτε. Πολλοι αισθητήρες είναι διαφορετικοι, υπαρχουν πολλες μετατροπες ηλεκτρολογικες.
Θες μετατροπή στην συμπιεση που είναι από τα πιστονια, δλδ του 4EFTE είναι ποιο σκαμενα, η κεφαλη είναι ιδια γιατι την εχω αλλαξει και εχω 4EFE ιδια είναι.
Μπιελες είναι ποιο ενισχυμενες, οι μαμα δεν θα αντεξουν ουτε καν.
Θες μετατροπή στο καρτερ για τα λαδια από την τουρμπινα. Θες βαση θερμοστατη γιατι εχει σωληνάκια αναμονες τουρμπίνας.
Εχει διανομεα με πολλαπλασιαστη και ηλεκτρονικη, δεν ξερω αν καπως αλλιως μπορουν να παιξουν τα μαμα αυτά με τον εγκεφαλο του 4EFTE που φυσικα και τον θες παιζει εντελως διαφορετικα, εκτος αν βαλεις αγραφο αλλα πας σε πολύ μεγαλο κοστος.
Η τουρμπινα σε μαμα πιεση παιζει 0.65 bar (0.7 βασικα χωρις εξτρα σωληνάκια κτλ), ειπαμε θες πιστονια και μπιελες από το 4EFTE.
Επισης εχει αλλους εκκεντροφόρους εχουν διαφορετικα βυθισματα.
Οι βαλβιδες είναι ιδιες και όλα τα σχετικα (τσιμουχακια, καπελώτα).
Όμως τα ελατήρια βαλβιδων είναι διαφορετικα λογω των διαφορετικών εκκεντροφόρων οποτε θες και αυτά.
Όπως βλέπεις μονο ο κορμος μενει ιδιος….σε καμια περιπτωση δεν αξιζει.
Πρεπει να χαλασεις ένα μοτερ 4EFTE για να τα κανεις αυτά!!!!
Γραφω βιαστικα τωρα μπορει να θυμηθώ και αλλα.
Εχω αλλαξει κεφαλη και τα ξερω τα παραπανω 100% σιγουρα.
Ο στρόφαλος νομιζω είναι ιδιος, αλλα στην πλευρα του συμπλεκτη εχει άλλο βολαν οποτε θες και αυτό και συμπλεκτη επισης αλλον. Εχει διαφορετικη διαμετρο είναι ποιο μεγαλα.
Η γνωμη μου είναι να παρεις ένα μοτερ 4EFTE και να το βαλεις και να μην κανεις τετοια πειραματα και χωρις αξιοπιστια. Αν ηταν να συμφερει και να αξιζει θα το εκαναν ολοι.
Και εγω όταν πηρα την Corolla ειχα ηδη το 4EFTE, στην αρχη σκεφτηκα μετατροπή για να μην το αλλαξω, αλλα δεν συμφερε-αξιζε με τιποτα, να χαλασω ένα μαμα κλειστο μοτερ για να κανω κατι πειραματικο μη αξιοπιστο να εχω μετα προβλήματα. Ετσι κι αλλιως δηλωμα δεν ηθελε.
Μαμα κεφτεκ με φιλτρο-εξατμιση, αλλον καταλυτη ελευθερο (δεν μπορει να μπει το μαμα downpipe) και τα σχετικα με πιεση 0.75 που βαραει και overboost 0.8 καπου 140 αλογα είναι (πανω κατω) αναλογα τα περιφερειακα.
Aν εννοεις να αφησεις μαμα το μοτερ σου εσωτερικα, δε νομιζω ότι μπορει να γινει, γιατι η συμπιεση είναι πολύ μεγαλη σε σχεση με του 4EFTE, αν θυμαμαι καλα είναι 10.5:1 εναντι 8 ή 8.5:1 ? καπου εκει.
Το wastegate actuator δεν είναι ρυθμιζομενο οποτε θα δωσει τερμα πιεση. Χρειαζεται ρυθμιζομενο.
Δεν μπορεις να υπολογισεις πιεσεις κτλ και το πως θα αντεξει το μοτερ.
Προσωπικα ξερω περιπτωση που ένα μαμα passeo εκαναν αυτό που λες και εσπασαν όλα για πλακα, και ειχαν βαλει ολη την κεφαλη του 4EFTE.
Αλλα με μαμα πιστονια και μπιελες απλα δεν....αφου παιζει υψηλη συμπιεση πρεπει να πεσει, τωρα να κανεις στο καπακι δουλεια δεν λεει παλι το κοστος.
Σε τι αμαξι είναι το 4EFE? OXI σε E11 ετσι ? γιατι εχουμε μερικες διαφορές τοτε, καποια από τα παραπανω που ειπα εχουν σχεση με της Ε11 το 4EFE, εχει διαφορετικα μερικα πραγματα.
Ειδα νεα θεματα και δεν προσεξα που εχεις γραψει. Εχει διανομεα το δικο σου μοτερ? και η πολλαπλη εισαγωγή είναι σαν του 4EFTE? γιατι στην Ε11 είναι άλλη.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 24-04-20 στις 11:31.
Αιτία: Διευκρινησεις για μοτερ σε ΕΕ101
|