Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 19-04-20, 12:25
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλημερα, χρονια πολλά και Χριστός Ανέστη!

Σχετικα με την αναρτηση πρωτα, για αμορτισερ ΧΩΡΙΣ χαμηλωμα, ΠΟΤΕ δεν θα εβαζα προσωπικα τα ultra SR για τον πολυ απλό λογο οτι δεν εχουν ρυθμιζομενη αποσβεση και μπορει να ειναι μαλακα για τα γουστα σου, επισης δεν ειναι επισκευασιμα και τα θεωρω ακριβουτσικα για αμορτισερ μη επισκευασιμα και μη ρυθμιζομενης αποσβεσης.
Οποτε προτεινω αυτα που εχω δοκιμασει και εγω, kyb AGX με 4 σκαλες αποσβεσης απο πανω αλλα ειναι ακριβα καπου 630-650 ευρω και επισημα δεν ειναι επισκευασιμα αλλα ξερω κανα δυο που τα επισκευαζουν. Στα ultra SR δεν εχω ακουσει και δεν αξιζει προφανως, εχουν καπου 330 ευρω.
Η αλλη λυση ειναι τα koni sport κιτρινα, που επισης τα εχω, πληρως επισκευασιμα με επιλογη βαλβιδων-λαδιων ωστε να γινουν ποιο σκληρα, 2 κυκλους ρυθμισης αποσβεσης, τα πισω πρεπει ομως να βγουν απο πανω. Επισης ειναι φυσιγγια που σημαινει κοψιμο τα μαμα και φυτεμα μεσα, εχω οδηγο στο forum, εγω τα ειχα παρει 460 ευρω και τα εβαλα μονος μου. Η τιμη παντως ειναι κατω απο 500 ευρω, ειναι ποιο σκληρα απο μαμα απο οτιδηποτε αλλο. Παιζουν ΤΕΛΕΙΑ με μαμα ελατηρια σε μαμα υψος. Και μπορεις να τα κανεις ποιο σκληρα. Αν δεν σε καλυπτουν οι ρυθμισεις μπορεις και με ανακατασκευη που γινονται ομως μονο λαδιου (εδω στην Αθηνα ξερω 3 ατομα που τα κανουν).
Τα πισω μου τα ειχα κανει με παχυ λαδι και βαλβιδες competition με μαμα ελατηρια ΜΗΔΕΝ κλισεις ο κολος....ομως βαραγε απιστευτα! τοσο πολυ που με επιανε ταση για εμετο και ανακατωσουρες....γιαυτο εβαλα πισω τα AGX και θα δω για τα koni.

Μπαρα θολων 3 σημειων μπροστα απο G6 λεει εχω βαλει.
Αντιστρεπτικες τωρα υπαρχουν και απο αλλες μαρκες πχ Whiteline, ultra racing κτλ αλλα ειναι ακριβες.
Μπορεις απλα να βαλεις ποιο ενισχυμενα σινεμπλοκ.
Αλλα αν δεν τα εχεις αλλαξει ποτε απλα καινουρια Toyota να βαλεις που εχουν καλες τιμες μιλαμε θα δεις διαφορα!!!!
Πισω επαιρνα κλισεις τρελες και ειχα αλλαξει μονο σινεμπλοκ και επαθα σοκ!!!
Οποτε απλα βαλε νεα γνησια και μετα βλεπεις.
Θεωρω υπερβολη να εχουμε μαμα ελατηρια και να ψαχνομαστε για αντιστρεπτικες χοντρες. Οχι οτι δεν κανουν δουλεια, αλλα η μεγιστη δουλεια γινεται με coilovers και μονο. Δεν ειναι για καθημερινη χρηση ομως με τιποτα. Εγω δεν τις αντεχω εχω κανει δοκιμη διαφορες μαρκες το πανω κατω σε πεθαινει απλα....

Σχετικα με τα φρενα οπωσδηποτε σωληνακια υψηλης μπρος-πισω και υγρα DOT 5.1 (και τα Toyoτα εχουν καλη τιμη).
Φρενα αφηνεις μαμα μπροστα αρκουν και με το παραπανω για μαμα μοτερ ειδικα. Δισκους εχει τρυπητους σε Brembo και εχω δει χαρακτους σε Zimmerman που θα τους προτιμησω next time μαζι με τακακια Ferodo.
Πισω να βρεις απο μοντελο με δισκους 266mm γιατι υπαρχουν και με 240mm και προσοχη αν εχεις ABS πρεπει να βρεις με ABS!
Θελουν αλλα σωληνακια τα πισω γιατι εχουν θυλιες αντι ρακορ στα σωληνακια και θες και ντιζες χειροφρενου. Πισω σχετικα προσφατα εβαλα δισκους Zimmerman και τακακια Ferodo και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.
Απάντηση με παράθεση