Το πρόβλημα στα turbo με την ιπποδύναμη ,αν μετρήσουνε με δυναμομετρο σε κάποιο ΚΤΕΟ και όχι σε όλα ,μιας και το κόστος είναι τεράστιο,αλλά και χρειάζονται και άτομα -χειριστες με γνώσεις,είναι εύκολο....
Με πρόγραμμα τα σύγχρονα αμάξια τα κατεβάζεις όση πίεση θες ,ενώ τα πιο παλιά η αυτα με εγκεφάλους και γενικά με διαχείριση πίεσης θα γίνονται από το ιδιοκτητη με το πάτημα ενός κουμπιού .....
Κατεβάζεις το turbo να δουλεύει τέρμα κλειστή πίεση 0.2-0.3 όσο κλείνει η waste gate......
Λίγα άλογα εύκολα βλέπεις στα πολλά είναι το πρόβλημα.....
