Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 07-01-20, 16:07
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπέρα, δεν αναφερετε στην συντηρηση, αλλα απ οτι εχω διαβασει και καποια πραγματα ειναι και λογικα.
1. Οταν βρωμανε τα καυσαερια σαν κλουβιο αυγο, συνηθως εχει καταστραφει ο καταλύτης, αν ισχυει αλλωστε αμα παμε να μετρηθουμε θα δουμε πως σιγουρα θα βγαζουμε υδρογοναθρακες (HC) του σκοτωμου!
2. Οταν κανει θορυβο, τοτε εχουν σπασει κομματια μεσα του, μπορει να μην βγαζει καυσαερια αλλα φραζει την εξατμιση και δεν θα εχουμε επιδοσεις και σιγα σιγα θα εχουμε προβληματα.
Δεν θυμαμαι τωρα κατι αλλο.
Αν εχουμε προβλημα γενικα πχ το να μην τραβαει το αμαξι μπορει να μην ειναι ο καταλυτης οποτε δεν το βαζω για 3, γιατι θελει πολυ ψαξιμο.
Εμενα μου ετυχε κατι τετοιο, εβλεπα πολυ φτωχο μιγμα στο Wideband με τερμα γκαζι εφτασε σε σημειο να μην τραβαει καθολου καλα, τελικα πηγα σε ΚΤΕΟ να με μετρησουν, δεν μου πηραν τιποτα, ο λογος του λαμβδα ηταν χαλια. Μου ειπαν να δω ηλεκτρικη καλωδιωση αν ειναι οκ αυτη τοτε θελει αλλον.
Τελικα δεν ηταν τα ηλεκτρικα, τον εβγαλα και τον καθαρισα, εχω παρει και εναν της Bosch αλλα δεν τον εβαλα και πλεον ολα καλα.

Στον αδερφο μου σε αλλο αμαξι εχει τυχει απο σπασμενο κεραμικο (μαμα) καταλυτη να μην τραβαει και ακουγοντουσαν μεσα κομματια, τελικα τον αλλαξε και αποδεικτηκε οτι μεσα ειχε γινει κομματια.

Αν δεν εχουμε προβληματα δεν υπαρχει λογος αλλαγης, αν δεν κανει την δουλεια του απλα δεν θα μπορουμε να βγαλουμε καρτα καυσαεριων και τοτε θα θελει αλλαγη.

Υποψην για τα εξης :
1. Δεν πρεπει ο καταλυτης να χτυπιεται με οποιοδηποτε τροπο, ειδικα οι κεραμικοι σπανε μεσα, οι μεταλλικοι εχουν πολυ μεγαλυτερη αντοχη. Οι μαμα ειναι σχεδον παντα κεραμικου τυπου.
2. Δεν πρεπει να πηγαινουμε το αμαξι με νεκρα λενε οτι παει μεσα ακαυστο καυσιμο και τον καταστρεφει.
3. Δεν σπρωχνουμε ΠΟΤΕ σβηστο το αμαξι με σκοπο να βαλουμε μπροστα, το ιδιο με το 2.
4. Αν καιμε λαδια ο καταλυτης καταστρεφεται πολυ ποιο γρηγορα.
5. Αν καιμε παραφλου το ιδιο με το 4, μπορει πχ να εχουμε καμμενη φλαντζα.

Εγω τα εχω παθει ολα και ενω δεν εχω προβλημα με τους υδρογοναθρακες μου συστηνει ο εξατμισας αλλαγη + οτι ο πρωτος μου εβαλε καταλυτη για ατμοσφαιρικο σε τουρμπο αμαξι και κοβει δυναμη.
Προσφατα που μετρησα σε ΚΤΕΟ ενω ειχα προβλημα με τον λαμδα και εδειχνε φτωχο μιγμα, τα HC μου ειπαν και τα ειδα αλλωστε οτι ηταν αψογα.
Απάντηση με παράθεση