Καλησπέρα.
Προφανώς αναφέρεσαι στους 4zz-fe.
Αυτοί είχαν ρελαντί 650 rpm. Οταν ο κινητήρας είχε γράψει αρκετά χιλιόμετρα συνήθως παρουσίαζε αστάθεια στο ρελαντί με τάση χαμηλότερων στροφών.
Το πρόβλημα εντοπιζόταν στην βρώμικη - από αναθυμιάσεις λαδιού - πεταλούδα πολλαπλής εισαγωγής και σε μερική λόγω βρωμιάς δυσλειτουργία της βαλβίδας ελέγχου ρελαντί ή του αισθητήρα MAF.
https://www.youtube.com/watch?v=8ImrLKz8vKk
https://www.youtube.com/watch?v=xZt78SvxC9c