Αντιθετως ο τεχνικος που το ειδε, μου ειπε οτι το σαζμαν σε εκεινη το σημειο που εχει διαρροη(οπως λεω παραπανω χανει ακριβως στο σημειο που ενωνεται το σαζμαν με τον κινητηρα) το σαζμαν εχει μια τσιμουχα εσωτερικη, οτι χανει απο εκει και οτι για να αλλαχθει χρειαζεται να κατεβει το σαζμαν και να ανοιχτει διοτι αυτη η τσιμουχα ειναι μεσα στο σαζμαν.Πραγματικα εχω μπερδευτει και δεν ξερω τι να πιστεψω.
Καλημέρα.
http://www.japan-parts.eu/toyota/eu/...kit-mtm#04331A
πρέπει να είναι η τσιμούχα κάτω απ΄τις 2 που είναι αντικριστά. οι 2 πρέπει να είναι των ημιαξονίων και η άλλη του άξονα που έχεις διαρροή.