Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #617  
Παλιά 24-11-19, 15:14
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 65 male
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 194
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπέρα.
Το αμορτισερόμετρο δεν είναι αυτό που περιγράφει η λέξη. Σε καμία περίπτωση δεν λαμβάνεις υπ όψιν αυτά που δείχνει για να δεις αν είναι καλό ένα αμορτισέρ ή όχι.
Μετράει το σύνολο της ανάρτησης δηλαδή ελαστικό/ελατήριο/αμορτισέρ.
Ο αλγόριθμος του μηχανήματος "θέλει" συγκεκριμένο εύρος ταλάντωσης και απόσβεση αυτής, σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα για 100% απόδοση. Στο περίπου την απόδοση αυτή μπορούμε να την έχουμε σε αυτ/το στο οποίο ελαστικά ( με σωστή πίεση), ελατήρια και αμορτισέρ είναι τοποθετημένα ταυτόχρονα. Αυτό που γίνεται συνήθως είναι: με ξερά/σκληρά ελαστικά λόγω ηλικίας και μαλακά ελατήρια λόγω χρήσης βάζουμε καινούρια αμορτισέρ (η συχνότητα των ταλαντώσεων που παράγεται είναι διαφορετική από αυτήν που μπορεί να αποσβέσει το καινούριο αμορτισέρ) ή σε δουλεμένα ελατήρια και αμορτισέρ βάζουμε καινούρια ελαστικά.
Στην καλύτερη με παλιά ελαστικά να βάλουμε καινούρια ελατήρια και αμορτισέρ. (δεν αναφέρομαι για χαμηλώματος).
Είναι λάθος να φεύγουμε από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή βάζοντας πιο σκληρά αμορτισέρ ή ελατήρια.
Απάντηση με παράθεση