καλημέρα, ενταξει αν πηγαίνεις πολύ αργα και σε ευθειες τοτε μπορει να μην εχεις τοσο πρόβλημα, αλλα αν το ζοριζεις όπως εγω ειδικα σε στροφες κτλ εκει εχει μεγαλη σημασια, ένα να είναι χαλασμενο μπορεις να φυγεις ανα πασα στιγμη και να μην πω που θα πας.
Μαλιστα τα AGX ειχαν μολις 30000χλμ δλδ τα ειχα 3 χρονια από 2008 μεχρι 2011 τελος και επειδή αρχισαν να παιρνουν τρελες κλισεις τα πισω αλλα χωρις να χανω τον ελεγχο πιστεψα ότι ηταν αυτά και πηρα τα Koni sport.
Τελικα όταν χρειαστηκε να παω για επισκευή τα πισω πολύ ποιο μετα και εβαλα τα AGX ειδα ότι δεν ειχαν πρόβλημα, γιατι ενδιάμεσα ειχα αλλαξει τα σινεμπλοκ της αντιστρεπτικης πισω και αυτά ηταν το πρόβλημα!!!
Οποτε οποιος εχει πρόβλημα με κλισεις να το ξερει ότι αν εχουν γινει χαβούζες παιζει μεσα τους η αντιστρεπτικη και παιρνει μεγαλες κλισεις το αμαξωμα αλλα δεν χανεις τον ελεγχο όπως όταν χαλασει καποιο αμορτισέρ που γινεται βαρκα γυαλο.
Γιαυτο αλλωστε υπαρχουν και τα ενισχυμενα σινεμπλοκ αλλων υλικων για να είναι πολύ σφιχτη και να μειωνονται οι κλισεις από ελαχιστο εως σχεδόν καθολου.
|