Νομίζω πως οι τιμές είναι παρόμοιες για LLC και SLLC. Και σωστά αναφέρθηκε -αν και το είχα πει και εγώ νωρίτερα- πως δεν παίρνουν όλα τα Toyota το ίδιο, χοντρικά από την έλευση του Ε11 FL με 4ΖΖ κινητήρα και μετά, η Toyota προτείνει το SLLC.
Ενημερωτικά, ένας 4ΖΖ κινητήρας έχει 6.5lt αντιψυκτικού, παρόλα αυτά σε προηγούμενη αλλαγή του, δεν έχω καταφέρει ποτέ να αλλάξω πάνω από 4-4.5lt. Οπότε κάποια ποσότητα από το παλιό αντιψυκτικό μένει μέσα.
Για να αδειάσει εντελώς όλο το κύκλωμα απαιτείται αφαίρεση κάποιων σχετικών ταπών επάνω στο μπλοκ, που αυτό ενέχει άλλους κινδύνους.
