Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #70  
Παλιά 26-02-19, 11:29
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 65 male
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 194
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tselosaggelos Εμφάνιση μηνυμάτων
η βιδα που λεω ειναι μια μικρη αλενοβιδα με κοντρα παξιμαδι που ανοιγει την πεταλουδα βιδωνοντας την συνεπως κ τις στροφες του ρελαντι . θα κανω κ εναν καθαρισμο στην βαλβιδα του ρελαντι που λες κ βλεπουμε .οταν αναβω aircondition συμπεριφερεται κανονικα το ρελαντι ανεβαζει στροφες μονο στα φωτα πεφτουν

Καλημέρα
Την βίδα με κόντρα παξιμάδι που ανοίγει την πεταλούδα δεν την πειράζουμε γιατί θα χάσουμε την ρύθμιση του αισθητήρα θέσης πεταλούδας. Ο κινητήρας σου σε φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργίας θα πρέπει να έχει 700 με 750 rpm με καταναλώσεις κλειστές. Ανάβοντας φώτα ή καλοριφέρ ή όποια άλλη κατανάλωση "ζορίζει" τον κινητήρα ανεβαίνει το ρελαντί κατά 100 rpm περίπου. Για την άνοδο αυτή του ρελαντί υπεύθυνη είναι η βαλβίδα ρελαντί που στο μοτέρ της δικής σου χρονολογίας βρίσκεται στο κάτω μέρος της πολλαπλής εισαγωγής. Στον δικό σου κινητήρα δεν μπορείς να ρυθμίσεις ρελαντί γιατί δεν υπάρχει η βίδα της παράκαμψης του αέρα που είχαν οι 4e-fe μέχρι τα μέσα του 1995 με τους 88hp. Κάνε ένα καλό καθάρισμα την εισαγωγή σου γιατί πολλές φορές οι αναθυμιάσεις στενεύουν την διάμετρο της τρύπας που στέλνει αέρα η βαλβίδα στην εισαγωγή με αποτέλεσμα λιγότερος αέρας / χαμηλό ή όχι σταθερό ρελαντί. Αν δεν πετύχει αυτό ψάξου με την βαλβίδα.
Ελπίζω να βοήθησα.
Απάντηση με παράθεση