Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1473  
Παλιά 01-02-19, 20:42
Το avatar του χρήστη giannisv6
giannisv6 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 07-07-2011
Μοντέλο: CorRola 1.4 G6 f/l
Περιοχή: Αθηνα Ιλιον
Ηλικία: 34 male
Μηνύματα: 39
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 174
giannisv6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο

Καλησπέρα στην παρέα!

Έχω και γω υπερκυβισει (την Ε11 με 4ΖΖ) με πλήρη μετατροπή σε 1ΖΖ.
1,8 πιστόνια,μεταλλική εισαγωγή, 1.8 μπεκ (τα 1.4 μπεκ δεν δούλευαν καθόλου καλά με την μεταλλική μου εισαγωγή τα ειχα δοκιμάσει πριν το πρόγραμμα), μπουζί ιριδίου,φίλτρο KN στο κουτί μας, και πιο ελεύθερη εξάτμιση.

Ο προγραματιστης λέει ότι δεν μπορεί να κάνει και πολλά επειδή ο ecu της Ε11 είναι πολύ απαρχαιωμένος σε σύγκριση με την Ε12.
Θα το παω για 3η φορα εκει απο Δευτέρα.
Είχε κάνει προγραματισμο σε Ε12 1,4 με τις εξής διαφορές στο setup, εγκέφαλο βεβαίως, είχε επίσης πλαστική εισαγωγή και 1.4 μπεκ.
Την ειχε προγραμμάτισε μια χαρά και το αποτέλεσμα στην Ε12 ήταν αισθητά βελτιωμένες επιδόσεις, αυτο μόνο.
Ετσι και αλλιως απο πριν τον προγραματισμο η Ε12 ειχε λογική κατανάλωση και οχι τσεκ μηχανής.

Εγώ έχω κατανάλωση περίπου 12lt/100km μικτός κύκλος, και το P0170 που μου ανάβει κάθε 80 με 100 χλμ περίπου...


Θα με βοηθούσε να ρωτήσω όσους ξέρουν για την Ε11 1,4 με Bosch ecu δυο τρία πράγματα μπας και βρω την αιτία του κακού !

Εσεις πόσα lt/100km καταναλώνετε περίπου ?
Έχετε check engine (κυρίως σχετιζόμενο με τον λ) ?
Παίζει να έχω βλαμμένη παρτίδα εγκέφαλου ?

Να σας πω σε αυτό το σημείο πως έχω διαβάσει σχεδόν όλο το νήμα και ειναι ελάχιστοι αυτοί που το έχουν κάνει Ε11 και οι αναφορές γύρω απο αυτό, για αυτό γραφω εδώ ζητώντας τα φώτα σας, επίσης εχω στείλει και σε μερικα μέλη μνμ εδω και αναμένω.

Ευχαριστω για τον χρονο σας !!!
Απάντηση με παράθεση