Θέμα: Πολλά χλμ.
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #13  
Παλιά 15-01-19, 20:39
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλα και εγω δεν εχω ακουσει ποτε να συμβει κατι σε 4E μοτερ ειτε με ιμαντα, ειτε με βαλβιδες κτλ. Αυτο δεν σημαινει οτι δεν εχει γινει προφανως.
100.000χλμ ειναι παρα πολλα παντως.
Εγω μια φορα τον αφησα ετσι τον ιμαντα και ηταν ολο σκασιματα, δεν το ξανακανα. Σιγα και τι εγινε δλδ αν αλλαχτει 60-70000χλμ?
Οι βαλβιδες θελουν ρυθμισμα οχι γιατι θα γινει ζημια, αλλα για να εχουμε σωστοτερη αποδοση στο μοτερ με οτι αυτο συνεπαγεται και κανει και λιγοτερο θορυβο και ακουγεται πολυ ποιο ομαλα και γλυκα.
Απλα ειναι το κακο οτι θελει τα "κουμπια" πως τα λενε που ειναι σε διαφορα μεγεθη και πρεπει να εχεις και αλλα να βαζεις τα σωστα. Και φυσικα ειναι μια αρκετα χρονοβορα διαδικασια.
Ειναι σωστο να γινεται λοιπον, αλλα το 40.000χλμ το θεωρω πολυ λιγο ακομα και αν το λεει στο manual.
Αν το λεει προφανως ο κατασκευαστης το θεωρει ΠΟΛΥ σημαντικο τοτε!

Μερικες φωτος φαινονται και αυτα που λεω που ειπα να παιξω λιγο με τον 4EFE....

Koλλησε το μυαλο μου λεμε, πως λενε τα κουμπια στην πρωτη φωτο που ειναι σαν μπαταριες CR2032 που μπαινουν στα καπελωτα των βαλβιδων?
Συνημένες Εικόνες
Τύπος Αρχείου: jpg IMG_20180915_090733.jpg (148,5 KB, 73 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg IMG_20180915_084644.jpg (147,4 KB, 72 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg IMG_20180917_062240.jpg (126,5 KB, 73 εμφανίσεις)

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 15-01-19 στις 20:44.
Απάντηση με παράθεση