Καλα και εγω δεν εχω ακουσει ποτε να συμβει κατι σε 4E μοτερ ειτε με ιμαντα, ειτε με βαλβιδες κτλ. Αυτο δεν σημαινει οτι δεν εχει γινει προφανως.
100.000χλμ ειναι παρα πολλα παντως.
Εγω μια φορα τον αφησα ετσι τον ιμαντα και ηταν ολο σκασιματα, δεν το ξανακανα. Σιγα και τι εγινε δλδ αν αλλαχτει 60-70000χλμ?
Οι βαλβιδες θελουν ρυθμισμα οχι γιατι θα γινει ζημια, αλλα για να εχουμε σωστοτερη αποδοση στο μοτερ με οτι αυτο συνεπαγεται και κανει και λιγοτερο θορυβο και ακουγεται πολυ ποιο ομαλα και γλυκα.
Απλα ειναι το κακο οτι θελει τα "κουμπια" πως τα λενε που ειναι σε διαφορα μεγεθη και πρεπει να εχεις και αλλα να βαζεις τα σωστα. Και φυσικα ειναι μια αρκετα χρονοβορα διαδικασια.
Ειναι σωστο να γινεται λοιπον, αλλα το 40.000χλμ το θεωρω πολυ λιγο ακομα και αν το λεει στο manual.
Αν το λεει προφανως ο κατασκευαστης το θεωρει ΠΟΛΥ σημαντικο τοτε!
Μερικες φωτος φαινονται και αυτα που λεω που ειπα να παιξω λιγο με τον 4EFE....
Koλλησε το μυαλο μου λεμε, πως λενε τα κουμπια στην πρωτη φωτο που ειναι σαν μπαταριες CR2032 που μπαινουν στα καπελωτα των βαλβιδων?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 15-01-19 στις 20:44.
|