Θέμα: Πολλά χλμ.
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #5  
Παλιά 08-01-19, 18:04
Το avatar του χρήστη antonios7
antonios7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-11-2006
Μοντέλο: Corolla 1.3 G6
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 332
antonios7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπερα, χρονια πολλα και καλη χρονια!
ας ξεκινησουμε πρωτα με το ποσα χρονια ακομα λες να το κρατησεις.
Μερικα πραγματα μπορει να ειναι λιγο δαπανηρα και αλλα οχι.
Εχουμε και λεμε λοιπον.

1. δεν ειναι απαραιτητη η μετρηση συμπιεσης αλλα καθολου κακη ιδεα, εγω εχω παρει οργανο και την μετραω συνεχεια λογω κατι προβληματων που εχω.
Ειναι ομως παρα πολυ πιθανο για εμενα κατα 90% μην πω 99% οτι ειναι απο τσιμουχακια βαλβιδων. Τωρα για να αλλαχτουν εδω ειναι τα λιγο δυσκολα, ο κανονικος τροπος ειναι να βγει η κυλινδροκεφαλη που σημαινει αλλαγη φλαντζας θελει δεν θελει και καθαρισμα ισως σε πλανη της επιφανειας της κεφαλης που εφαπτεται με την φλαντζα. Επισης η διαδικασια περιλαμβανει και ρυθμιση βαλβιδων τα λεγομενα διακενα δλδ και ειναι ενα μεγαλο κοστος ολη αυτη η διαδικασια. Επισης οταν βγουν ολα αυτα ολο και κατι παραπανω θα θες να βαλεις πχ νεους ιμαντες, ιμαντα χρονισμου, λαδια, παραφλου κτλ κτλ.
Ο δευτερος τροπος που δεν τον κανουν ολοι οι μηχανικοι αλλα ειναι πολυ ποιο φτηνη λυση ειναι να "φουσκωσουν" τον κυλινδρο με αερα, σηκωνουν μονο τους εκκεντροφορους και βγαζουν με εξολκεα τα τσιμουχακια. Θελει προσοχη μην πεσει κατι μεσα οπως πχ μια βαλβιδα γιατι πρεπει αναγκαστικα μετα να ανοιχτει...για μενα δεν ειναι αυτος σωστος τροπος. Αλλα και παλι μπορουν να ρυθμιστουν οι βαλβιδες και θα ελεγα επιβαλλεται μετα απο τοσα πολλα χλμ, αφου θα βγουν οι εκκεντροφοροι. Αν εχει πολλα χλμ ο ιμαντας χρονισμου πας και για νεο και το ιδιο ισχυει και για τους πλαινους.
2. Τα σημεια που σταζουν ποια ειναι? αν λες αριστερα οπως κοιταμε το μοτερ, πιθανα σημεια ειναι η τσιμουχα εκκεντροφορου, τσιμουχα στροφαλου κατα 99%, η ταπα του 2ου εκκεντροφορου, η αντλια λαδιου που εχει μεσα και εξω λαστιχο και μπορει και το ιδιο το καρτερ που εχει φλαντζοκολλα.
Και αυτη ειναι δαπανηρη επισκευη το εχω κανει κιολας.
Παλι πρεπει να βγει ο ιμαντας χρονισμου, το καρτερ, μερος της εξατμισης, για ολα αυτα βγαζουμε και την γεφυρα και ετσι παλι εχουμε και λεμε, μπορεις να αλλαξεις επι την ευκαιρια που λεμε, ιμαντες ολους αν το κανεις στο 1 δεν το κανεις παλι εννοειτε!!!
μπορεις να αλλαξεις αντλια νερου, αντλια λαδιου και ολα τα σχετικα λαστιχα-τσιμουχες.
Δεν ειναι ολα αναγκαια ομως γιαυτο σε ρωτησα αν σκοπευεις να το κρατησεις χρονια. Αν οχι δεν ειναι αναγκη αν δεν εχουν προβλημα να αλλαχτουν ολα αυτα! πχ εγω αντλια λαδιου δεν αλλαξα, ουτε και νερου τοτε, αλλα του νερου αποδειχτηκε οτι κακως εκανα τελικα....γιατι με προδωσε αργοτερα.
Αν τα λαδια τωρα ειναι απο την δεξια πλευρα αναμεσα σε σασμαν και μοτερ εδω ειναι κακα τα μαντατα! μπορει να ειναι η τσιμουχα στροφαλου απο την αλλη πλευρα, ή απλα να εχει πετσικαρει το καρτερ. Αν ειναι η φλαντζα ομως πρεπει να κατεβει το σασμαν, και να βγει και το βολαν γιατι ειναι απο πισω. Επισης αρκετο κοστος. Εμενα μαλλον απο εκει χανει μετα την αλλη επισκευη και αφου αλλαξα σασμαν και συμπλεκτη! τρελενεσαι μετα?????
3. Δεν καταλαβαινω ακριβως τι εννοεις με το κροταλισμα, ετσι θεωρω εγω τον ηχο που κανει τρυπια πολλαπλη εξαγωγη ή χταποδι, ή ακομα η φλαντζα του! σιγουρα δεν ειναι καπου απο εκει??? μηπως εχει τρυπησει?
Αν πας για καυσαερια σε ελεγχο δειχνει οκ τον λαμδα? μηπως δειχνει πχ πολυ οξυγονο? αν ναι σιγουρα ειναι τρυπα καπου! βενζινη με τιποτα, θα βαραγε πυρακια απλα δεν το θεωρω αυτο κροταλισμα. Κανει σαν πα πα πα πα πα, ενω το κροταλισμα ειναι μεταλλικος καπως ο ηχος. Αν ειναι πυρακια παντως μπορει απλα να θελει ρυθμισμα το avans, αλλα για να εισαι σιγουρος δοκιμασε και καλυτερες βενζινες πχ shell vpower.
4. Οπως τα λες το κανει και σε εμενα, βγαλτην και βαλε γρασσο στις 2 ακρες. Εννοω βγαλε τα ακρα οχι ολη!


Αυτα! αν εχεις αποριες γραψε παλι να τις δουμε!
Λοιπόν,
Ιμάντες έχω αλλάξει στα 300.000 (κάθε 100.000 όπως λέει και το manual).

Η τσιμούχα στροφάλου θέλει 100% αλλαγή ωστόσο το μοντέλο αυτό έχει ένα κατασκευαστικό ελλάτωμα. Μετά από πολλά χιλιόμετρα κολλάει το γρανάζι στροφάλου και πρέπει να βγει χωρίς να σπάσει για να αλλαχθεί η τσιμούχα. Επειδή λοιπόν δεν βγαίνει με τίποτα (συγκεκριμένο κλειδί δεν ξέρω αν υπάρχει), πρέπει να το σπάσει ο μηχανικός και έχει καμιά 40αριά ευρώ καινούργιο. Συνεπώς για μια τσιμούχα να δώσω τόσα, είπα άστο να στάζει.
Σε 2 μηχανικούς toyota που πήγα δεν είχαν κλειδί. Πιθανόν να έχουν τα εξουσιοδοτημένα δεν ξέρω γιατί έχω χρόνια να πατήσω.

Η άλλη μεριά που στάζει θέλει κατέβασμα κιβώτιο και καθώς δεν στάζει πολύ, είπα και εκεί στο μηχανικό άστο αν κατεβάσουμε ποτέ κιβώτιο το φτιάχνουμε.

Για το κροτάλισμα τώρα, δεν είναι εξάτμιση, είναι μεταλλικός ο ήχος, πυράκια μου είπε ο μηχανικός από σάποιες βενζίνες. Θα κάνω την καρδιά μου - και την τσέπη μου - πέτρα και θα δοκιμάσω με Shell 99, 2 φουλαρίσματα μήπως στρώσει.

Όσον αφορά το λαδοκάψιμο, δεν έχω ακριβή εικόνα για το πόσο καίει, θα το παρακολουθήσω. Μπορεί να φταίνε και τα λάδια. πχ. έχω πάρει από net Castrol 1lt 6,5-7 ευρώ το ένα που δεν αποδείχτηκαν και τόσο καλά και άλλα φτηνά. Μέτρηση συμπίεσης δεν έχω κάνει ποτέ, θα δοκιμάσω. Επίσης θα ρωτήσω κόστος για αλλαγή τσιμουχάκια βαλβίδων και ρύθμιση βαλβίδων. Το κομμάτι της δουλειάς αυτής δεν το ξέρω, ούτε μπορώ να επέμβω, πως το κάνει ο καθένας δηλαδή, σκοπός βέβαια είναι το καλό αποτέλεσμα.
Απάντηση με παράθεση