ωραια ολα αυτα, αλλα αυτα ειναι το λιγοτερο σημαντικα. Το κυριο και βασικοτερο θεμα ειναι με τα υλικα που θα καταστραφουν καποια στιγμη μελλοντικα τι γινεται? απλα αλλαζουμε αμαξι ποιο γρηγορα?
προφανως σε εκεινες τις χωρες δεν κρατανε τα αμαξια τους τοσα πολλα χρονια οπως γινεται εδω στην Ελλαδα.
και δεν ειναι το προβλημα μονο τα σωληνακια, αλλα κυριως τα μερη που εχουν αλουμινιο που ειναι η απολυτη καταστροφη πχ κυλινδροκεφαλη.
Σε ενα πολυ μικρο ποσοστο αναμιξης οπως θα γινει εδω ισως να θελει απειρα χρονια για να πειραχτει βεβαια.
Τωρα εκει περα δεν ξερω πως την παλευουν με το 85% αυτη την απορια εχω!!!
γιατι ολες οι προδιαγραφες και μελετες λενε αλλα πραγματα.
Επισης και το θεμα υγρασιας ή παρουσιας νερου στην βενζινη που οπως ειδαμε στα αρχεια που ανεβασα λενε οτι διασπαται το μιγμα και μενει σκετη η βιοαιθανολη με αποτελεσμα να προσκοληθει σε υλικα και να προκαλεσει προβληματα! και σιγουρα και αυτο ειναι προβλημα.
Τελος σχετικα με την τιμη ειμαι 100% σιγουρος οτι εδω θα τα ακριβυνουν....για λαμογια μιλαμε!
|