Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Α
  #75  
Παλιά 14-10-18, 07:28
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Α

Η πρακτικη εμπειρια σ αυτες τις μηχανες εδειξε οτι οσοι εβαζαν απο καινουργιο 10w40 μεχρι τις 160.000-170.000km ειχαν πεταξει τη μηχανη...Οσοι εβαζαν 5w30 με αλλαγες στα 7500km εκαναν 250.000+km...
Δε ξερω γιατι, αλλα η δικη μου εξηγηση ειναι οτι επειδη ειχαν ελλειπεις τρυπες τα εμβολα, το 5w30 ως πιο λεπτορρευστο περναγε καλυτερα μεσα απ τις τρυπες...
Αμα ξεκινησει να σου καιει τοσο πολυ οτι λαδι και να βαλεις πλεον ειναι αργα, θελει επισκευη/αλλαγη...
Το μυστικο για αυτες τις μηχανες ηταν αυτο το λαδι που λεει το βιβλιο και το αναγραφει "συνιστομενο" στο πινακακι, το 5w30 δηλαδη...
Οσοι βαζαμε απο καινουργιο τ αμαξι 5w30 και αλλαγες στα 7500χλμ το ψιλοσωσαμε το αδυνατο του σημειο και καναμε αρκετα χιλιομετρακια...Και 280.000χλμ εχω ακουσει με παλια εμβολα και 1λτρ/5000χλμ καταναλωση...
Οσοι βαζαν 10w40 στου παλιου τυπου εμβολα το κατεστρεψαν.
Απάντηση με παράθεση