Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
μπορει να ειναι κατι με το ηλεκτρογκαζο τοτε, δεν ξερω καθολου απο αυτα, εμενα ειναι μηχανικο με ντιζα δλδ.
Δεν παει αλλου το μυαλο μου, μονο τον αισθητηρα που ειπαμε να δεις θα ειναι καπου κοντα ή πανω στο κουτι που εχει το φιλτρο αερα λογικα.
επισης να τσεκαρεις καταλυτη, για να δεις αν ειναι οκ το μιγμα μπορεις να πας να βγαλεις καρτα καυσαεριων, δεν ειναι αναγκη να βγει μονο να δειτε αν ειναι ενταξει τις μετρησεις και τον λαμδα κυριως.
αν και απο αυτα λογικα θα ρεταρε.
Αν το ρελαντι δεν ειναι σταθερο οπως θα επρεπε να ειναι και εχεις σκαμπανεβασματα παραπεμπει και στην πεταλουδα πιστευω.
Ποσα χλμ εχεις κανει ?
|
Ειμαι στις 120000 χλμ και το μοναδικο που εχω παθει μεχρι τωρα ειναι καμμενοι πολλαπλασιαστες στις 100000 οι οποιοι αντικατασταθηκαν με καινουριους. Οι πολλαπλασιαστες απ οτι εμαθα ειναι αναλωσιμοι στο μοντελο μου και αντέχουν γυρω στις 100000. Αρα είναι φυσιολογικη φθορα.
__________________
1ο μου αμαξι: STARLET 1300 EP82. εχει 680.000 χλμ. και κινειται απροβληματιστα χωρις να καιει σταγονα λαδι....δεν εχει ακουμπησει ακομη χερι την μηχανη του!!!
2ο μου αμαξι: IMPREZA WRX μοντ 2002. στα 6 χρονια που το ειχα, εκανε 97.000 χλμ καιγοντας βενζινη που αντιστοιχει στην αγορα 6 corolla(1600).
3ο μου αμαξι: COROLLA LUNA 1.6 μοντ 2007. αγοραστηκε με 60.000 χλμ τώρα εχει 120.000 χλμ και λειτουργει οικονομικα και απροβληματιστα
 corolla
|