Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #72  
Παλιά 09-10-18, 19:11
preatorian Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Μοντέλο: Corolla G6 1ZZ
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 215
preatorian είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από alexx Εμφάνιση μηνυμάτων
Ευχαριστω για την απαντηση. Θα αλλαξω λαδια προσεχως (5--35 θα βαλω) και θα με φερουν και ενα καθαριστικο αλλα θα μπαινει στο λαδι μεσα νομιζω. Διαρροες δεν εχω σιγουρα. Ας ελπισω να ειναι κολλημενα τα ελατηρια και με το καθαριστικο να γινει κατι!!!
Που το ακούσατε αυτό για κολλημένα ελατήρια ρε παιδιά?
Έχεις κινητήρα 3ΖΖ και όλοι αυτοί(1ΖΖ,3ΖΖ και 4ΖΖ) καιγανε λάδια λόγο αστοχίας στα πιστόνια και συγκεκριμένα λίπανσης τους.ειχαν λίγες τρύπες περιμετρικά με συνέπεια την κακή λίπανση.
Πριν χρόνια άλλαζε short block η toyota σωρηδόν.
Εκεί έχεις το πρόβλημα φίλε μου και θα φτάσει σε σημείο να θες 1κιλο λάδι ανά 1000χλμ.
Μια λύση είναι η επισκευή άλλη λύση είναι στα μεταχειρισμένα να βρεις ένα μοτέρ με αλλαγμένο block.
Το καταλαβαίνεις από τον μετρητή του λαδιού.
Τα επισκευασμένα μοτέρ έχουνε μια πράσινη τελεια πάνω στο μετρητή του λαδιού.
Απάντηση με παράθεση