Aντρεα πολλές πληροφορίες....... Δεν μπορώ να εξηγήσω τα 20 άλογα διαφορά από τις μετρήσεις στον ΜΑΙΚΟΝ......
Από την άλλη μπορώ να εξηγησω γιατί αυτά που λες για το ΜΑΗΑ του Πετρόπουλου, ισχύουν σε ΌΛΑ μα ΌΛΑ τα ΜΑΗΑ του κόσμου........ Δεν φταίει ο χειριστής αλλά το μηχάνημα από γενησιμιου του........
Το έχω εξηγήσει στο παρελθόν.......
Εχουν καλιμπραρει τις συνθήκες του dyno με τις εξωτερικές και τις αναγάγουν κάθε φορά στην μέτρηση, άσχετα με το αμάξι που μέτρα...... Για αυτό και αν είδες δεν έχεις διορθωμένη ισχύ,το πρώτο πάνω έχει διακεκομενες και έχεις την αδιορθωτη...... Μέτρηση αρπαχτής λέγεται αυτό, σιγά μην κάτσει να σκάσει.....
Που να δεις εμένα στο punto. Χωρίς να συνδέσουν τίποτα από μπαρομετρο (για OBD ούτε λογος) μου έχουν και διάγραμμα πίεσης..... Εκεί να δεις γέλια........
Τελοσπαντων η ουσία είναι ότι το αμάξι είναι αλλού από τις 3000 έως τις 8500 με πάνω από 50 άλογα διαφορά σε μεγάλο φάσμα και ροπή πάνω από 4 κιλά......
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ εντυπωσιακό..... Διαγράμματα τέτοια μόνο ο κομπρεσορας μπορεί να προσφέρει.......
ΜΠΡΆΒΟ ΚΑΙ ΠΆΛΙ ΜΠΡΆΒΟ και από μένα......
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη... 
|
|