καλησπέρα, το αρχικο προβλημα δεν λες ποιο ηταν και σου αλλαξε τον εναν πολλαπλασιαστη?
ναι ισχυει οτι το μοτερ στις corolles αυτες εχουν 2 πολλαπλασιαστες, ενω πχ το 4EFE μοτερ στο starlet ep91 ενω δειχνει ιδιο και ιδια κυβικα, εχει και αλλιωτικη πολλαπλη εισαγωγη αλλα εχει και διανομεα που μεσα εχει εναν μονο πολλαπλασιαστη.
αυτο με τα καυσαερια μεσα στην καμπινα μηπως ειναι θεμα φιλτρου? εχει ενα φιλτρο μπροστα κυλινδρικο που εχει σχεση με αυτο.
Σχετικα με το ρελαντι μπορουν πολλα πραγματα να φταινε. Αν δεν εχεις αλλου θεμα και ειναι ΜΟΝΟ στο ρελαντι δεν μπορει να φταινε οι πολλαπλασιαστες, μπουζι και μπουζοκαλωδια θα ειχες συνεχεια προβλημα τοτε.
Δεν ειναι υποχρωτικο να αλλαχτουν και οι 2.
Οι αισθητηρες maf και λαμδα αν ειχαν θεμα παλι θα ειχες προβληματα συνεχεια.
Εισαι σιγουρος 100% οτι εχεις θεμα ΜΟΝΟ στο ρελαντι και οχι γενικα στην οδηγηση του αυτοκινητου? πχ δεν ρεταρει? εχει σωστη αποκριση το γκαζι? δεν κανει χοροπηδηματα, διαλειψεις κτλ?
οπως πχ αποτομη επιβραδυνση και ξαφνικα να επιταχυνει?
αν πηγαινεις με μια σταθερη ταχυτητα, σταθερα χλμ και στροφες ειναι σταθερες ή αυξανονται και μειωνονται?
καρτα καυσαεριων δοκιμασες να βγαλεις? αν εχει προβλημα ο λαμδα ή ειναι λαθος τα μιγματα θα φανει εκει.
Διαγνωστικο φυσικα και εχει απλα ειναι μια παλια φυσα της Toyota δεν ειναι δλδ OBD.
Aμα πας σε ηλεκτρολογειο μπορουν να δουν, ομως σου αναβει το check engine?
|