Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #14  
Παλιά 20-06-18, 20:06
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Fibosl Εμφάνιση μηνυμάτων
..απορία άσχετου... η βαλβιδα ρελαντί επηρεάζει και την απόδοση στην εκκίνηση και στο δρόμο (να μην αρπάζει φεριπην το αυτοκίνητο όταν έχει λίγα χιλίομετρα) και να θέλει διπλόγκαζα για να πάρει τα πάνω του;;
καλησπέρα, δεν ξερω αν κανει ακριβως ιδια λειτουργια και στο δικο σου, στο δικο μου παντως εχει τυχει αναλογα τι θα παθει, να ριχνει πολυ χαμηλα τις στροφες στα ορια του σφησιματος με αποτελεσμα στο ρελαντι να τρεμει ολοκληρο το αμαξι, στην εκκινηση να θελει προσπαθεια δλδ περισσοτερο γκαζι με ποιο πολλες στροφες να μην σου σβησει, εχει τυχει να δινει παραπανω στροφες δλδ να κολλανε ποιο ψηλα, και εχει τυχει να μην δουλευει σωστα αναλογα με τα ηλεκτρικα φορτια, δλδ μπορει να δειχνει οκ, και πχ να αναψω φωτα γιατι ειναι βραδυ και οι στροφες να πεσουν πολυ χαμηλα και να μην τις κραταει λιγο παραπανω οπως πρεπει.

Μπορει αναλογα το μοτερ να εχει διαφορετικες λειτουργικες ή να εχει και αλλη βαλβιδα για αλλες λειτουργιες, πχ εμενα το A/C εχει ξεχωριστη για να σηκωνει στροφες οταν δουλευει το A/C και κανει by pass την πεταλουδα και εχει και βιδα αλεν που ρυθμιζεις ποσες στροφες θες να σου σηκωνει.

Τα παραπανω ισχυουν οπως τα λεω για 4E-FE και 4E-FTE δεν ξερω για αλλα μοτερ.
Απάντηση με παράθεση